Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο TUI Group διαβεβαίωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει βασική αγορά, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία τερματίζει τη διπλή εισαγωγή της στα χρηματιστήρια του Λονδίνου και της Φρανκφούρτης.
Η απόφαση να εισαχθεί στο Λονδίνο πριν από μια δεκαετία αποτέλεσε “βασικό παράγοντα” στην εξαγορά και ενσωμάτωση της πρώην TUI Travel στον TUI Group.
“Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού του ομίλου, η φύλαξη των μετοχών και η ρευστότητα της μετοχής της Tui στα χρηματιστήρια μετατοπίστηκαν όλο και περισσότερο προς τη Γερμανία, γεγονός που ώθησε τους επενδυτές να ξεκινήσουν τις αρχικές συζητήσεις για την αλλαγή της διπλής εισαγωγής, δήλωσε η εταιρεία.
Η αλλαγή της θέσης του χρηματιστηρίου από το Λονδίνο στη Φρανκφούρτη δεν έχει καμία επίπτωση στις εταιρείες και τις δραστηριότητες της Tui στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η αγορά αυτή είναι και θα παραμείνει βασική αγορά για τον όμιλο”.
Το μέλλον είναι προσανατολισμένο προς την κερδοφόρα ανάπτυξη, με περισσότερους πελάτες, νέα προϊόντα και νέες αγορές προς ανάπτυξη, ενώ η ψηφιοποίηση “προσφέρει πολλές νέες ευκαιρίες” για τον όμιλο.
Οι δυναμικά πακεταρισμένες προσφορές και οι πωλήσεις εφαρμογών πρόκειται επίσης να οδηγήσουν στην ανάπτυξη.
Η εταιρεία ανέφερε ότι “η αύξηση της αξίας των προϊόντων της είναι πολύ σημαντική. Η ενοποίηση της διανομής εκτός καταστήματος με τα δικά της ταξιδιωτικά γραφεία, τους συνεργάτες franchise, τα ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία και την ηλεκτρονική διανομή της Tui εγγυάται στους πελάτες ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και εξίσου υψηλής ποιότητας συμβουλές και ατομική εξυπηρέτηση. Η TUI θα συνεχίσει να το πρεσβεύει αυτό και στο μέλλον”.
Όπως υπογράμμισε ο Sebastian Ebel διευθύνων σύμβουλος “η σημερινή ημέρα αποτελεί ορόσημο για την TUI, αντικατοπτρίζοντας τον μετασχηματισμό του ομίλου.
Από σήμερα, η Φρανκφούρτη είναι και πάλι το χρηματιστήριο μας. Δίνουμε έτσι σαφή έμφαση σε μία εισαγωγή στο χρηματιστήριο, αντί για δύο προηγουμένως.
Αυτό αυξάνει την ορατότητα και την ελκυστικότητα της μετοχής μας για τους παγκόσμιους επενδυτές μας.
Ως μάρκα η TUI έχει το σπίτι της στον κόσμο, με ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη και σε προορισμούς σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, καθώς και με την έδρα της και την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο στη Γερμανία.
Θέλουμε να επεκτείνουμε τη διεθνή μας παρουσία, να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα και να υποστηρίξουμε αυτή την ανάπτυξη με απλούστερες δομές. Με τον τρόπο αυτό, θα δημιουργήσουμε μεγαλύτερη αξία για την εταιρεία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους μετόχους της”.
Ο όμιλος δεσμεύτηκε για επέκταση και ενίσχυση της ποιότητας και των υπηρεσιών “σε όλους τους τομείς”.
The post TUI Group: Η Βρετανία παραμείνει βασική αγορά, μετά την αποχώρηση από το χρηματιστήριο του Λονδίνου appeared first on Tourism Today.