Η αγορά εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών προβλέπεται να αυξηθεί αγγίζοντας τα 447,3 δις. δολάρια έως το 2030, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης κατά 17,8% από το 2021, σύμφωνα με έρευνα της Allied Market Research.
Ο εν λόγω τομέας εστιάζει στη δημιουργία βαθιών, ατομικών συνδέσεων με ταξιδιώτες για την ενίσχυση της αφοσίωσης. Κατανοώντας και ικανοποιώντας τις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη, οι αεροπορικές εταιρείες, οι κρουαζιέρες και τα ξενοδοχεία είναι σε θέση να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες επιθυμίες κάθε ταξιδιώτη στο πλαίσιο τους.
Ποιοι παράγοντες τον πυροδοτούν
Οι παράγοντες που τροφοδοτούν την επέκταση αυτής της αγοράς περιλαμβάνουν :
- Την αυξανόμενη δημοτικότητα των online κρατήσεων.
- Την εξατομικευμένη προσαρμογή πακέτων διακοπών και επιχειρήσεων.
- Τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Τη στρατηγική ενοποίηση της τεχνολογίας πληροφοριών.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικότερα, χρησιμεύουν ως βασικό εργαλείο για τη συλλογή δεδομένων πελατών, επιτρέποντας στους παρόχους υπηρεσιών να προσαρμόζουν τις προσφορές τους ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές προτιμήσεις σε τομείς όπως το φαγητό
Ανάλυση Αγοράς
Τα ταξίδια περιπέτειας είναι ένα αξιοσημείωτο τμήμα, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί από 16,7 δις. δολάρια το 2020 σε 83,3 δις. δολάρια έως το 2030, με ρυθμό ανάπτυξης 18,0%.
Το τμήμα των Οnline Trave Agents, το οποίο διευκολύνει τις άμεσες κρατήσεις με παρόχους υπηρεσιών, ανήλθε σε 22,6 δις. δολάρια το 2020 και αναμένεται να φθάσει τα 132,6 δις. δολάρια έως το 2030, σημειώνοντας αύξηση 19,9%.
Γεωγραφικά, η Βόρεια Αμερική ηγήθηκε της αγοράς το 2020 και αναμένεται να διατηρήσει το προβάδισμά της, καθοδηγούμενη από τις τεχνολογικές εξελίξεις που βελτιώνουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Οι ΗΠΑ έχει δείξει προτίμηση σε προορισμούς όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Ιταλία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία, με αξιοσημείωτη κυριαρχία των ανδρών ταξιδιωτών.
The post Στα 447,3 δισ. δολάρια ο εξατομικευμένος τομέας ταξιδίων στον κόσμο έως το 2030 appeared first on Tourism Today.