Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 06 Μαρτίου 2024

Το νέο Volvo EX30

Rate this item
(0 votes)

Γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης

Το νέο Volvo EX30 αποτελεί μια από τις θετικές εκπλήξεις της χρονιάς αφού αποτελεί μια «ορθολογική» επιλογή ηλεκτροκίνησης, συν το γεγονός πως υιοθετεί όλη την τεχνολογία αλλά και την ποιότητα από τα μεγαλύτερα και ακριβότερα Volvo.

Το EX30 έχει μήκος 4,233 μ. και μεταξόνιο 2.650 χιλιοστών προσφέρει επαρκείς χώρους για 4 επιβάτες και έχει χώρο αποσκευών 318 λίτρων (κι έναν επιπλέον χώρο 7 λίτρων εμπρός, όπου μπορούν π.χ. να αποθηκευθούν τα «βοηθητικά» αντικείμενα, όπως τα καλώδια φόρτισης, ώστε να μη μειώνουν το. πραγματικά διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται από την εταιρεία για την ευρύτατη χρήση ανακυκλωμένων υλικών στο αυτοκίνητο (π.χ. 25% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, 17% ανακυκλωμένο χάλυβα και 17% ανακυκλωμένα υλικά για πλαστικά και μπαταρίες. Επίσης τα εσωτερικά διακοσμητικά περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Αντίστοιχα μεγάλη σημασία έχει δοθεί στα συστήματα ασφαλείας και είναι χαρακτηριστικό ότι η επιτήρηση του εξωτερικού περιβάλλοντος μπορεί να περιλαμβάνει συνολικά 5 ραντάρ, 5 κάμερες και 16 αισθητήρες υπερήχων!

Η «βασική» έκδοση του αυτοκινήτου έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία 51 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 344 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.

Υπάρχει μια ακόμα έκδοση με πίσω κίνηση και τον ίδιο κινητήρα, που χρησιμοποιεί μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 69 kWh, την οποία χρησιμοποιεί και η τετρακίνητη έκδοση, με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 428 ίππων. Η αυτονομία στο τυποποιημένο κύκλο είναι στην πρώτη περίπτωση 462-476 χιλιόμετρα και στη δεύτερη 445-450 χιλιόμετρα.

Η συμπεριφορά του EX30 είναι εξαιρετική, απολύτως προβλέψιμη, με καλό κράτημα και καλή κατευθυντικότητα και προσφέρει τη δυνατότητα για γρήγορη οδήγηση χωρίς να προβληματίζεται ο οδηγός εφόσον παραμένει εντός των ορίων ταχύτητας, αλλά και των αντίστοιχων της Φυσικής.

Περισσότερα βέβαια, θα προσθέσουμε όταν προβούμε σε μια πλήρη δοκιμή του νέου Volvo EX30 προσεχώς, το οποίο πάντως μας έχει γοητεύσει αρκετά εξαρχής.

Το EX30 με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 272 ίππων και με μπαταρία 51 kWh πωλείται από 37.572 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Core» και από 40.610 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Plus». Για το EX30 με τον ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και την μπαταρία των 69 kWh οι τιμές ανέρχονται σε 42.966 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Core», 46.624 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Plus» και 49.848 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Ultra».

Το EX30 διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες. Σε αυτή, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς φτάνει τους 428 ίππους και υιοθετεί την μεγάλη μπαταρία των 69 kWh. Οι τιμές ξεκινούν από 49.352 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Plus» και 52.756 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση «Ultra». Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ που ισχύει στα ηλεκτρικά οχήματα.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο EX30 συνοδεύεται από τρία χρόνια δωρεάν σέρβις καθώς και τρία χρόνια εγγύηση. Προαιρετικά, προσφέρεται τρία χρόνια ασφάλιση «Volvo Platinum by Allianz» και χρηματοδότηση «Volvo Car Financial Services».

The post Το νέο Volvo EX30 appeared first on Tourism Today.

Read 37 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us