Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 16 Φεβρουαρίου 2023

TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια

TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το TikTok θα ξεπεράσει σε δημοτικότητα το Facebook, σύμφωνα με νέα έρευνα των Arival και Phocuswright.
Θα γίνει η πιο δημοφιλής πηγή έμπνευσης για νέους έμπνευση για ταξίδια, προορισμούς, δραστηριότητες και εμπειρίες. Αυτή η αλλαγή εκτιμάται ότι θα συμβεί σε λιγότερο από δύο χρόνια.

Η παντοκρατορία του Instagram

Ωστόσο, παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα του TikTok, το Instagram παραμένει η πλατφόρμα social media με τη μεγαλύτερη επιρροή για όσους ψάχνουν τι να κάνουν ενώ ταξιδεύουν.
Περισσότεροι από το 50% κάτω των 55 ετών χρησιμοποιούν το Instagram για αυτόν τον σκοπό.

Στα ταξίδια, τα social media είναι μια πύλη προς τον κόσμο και μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο και επιρροή όταν πρόκειται για τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με ταξίδια.

Ανάλυση πριν από δύο χρόνια της Statista αποκάλυψε ότι πάνω από το ένα τρίτο των ανθρώπων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση και ιδέες, με το 60% να μοιράζεται το δικό του περιεχόμενο από διακοπές ή ταξίδια.

Στην ανάλυση σημειώνεται ότι ένα εκατομμύριο hashtags που σχετίζονται με ταξίδια αναζητούνται κάθε εβδομάδα, μια σαφής ένδειξη του πώς ο τομέας -μαζί με το #fitspo, το #lifestyle και το #foodporn- είναι βασικός παγκόσμιος παίκτης στο διαδίκτυο.

TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια

Η έρευνα των Arival και Phocuswright «The 2023 Experiences Traveler» που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία, αποκάλυψε και τι αναζητούν οι ταξιδιώτες το 2023.

  • Πάνω από ένας στους τέσσερις ενήλικες κάτω των 35 ετών χρησιμοποιούν ήδη το TikTok ως πηγή έμπνευσης όταν αναζητούν νέες εμπειρίες κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Το Facebook χάνει την επιρροή σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.
  • Όμως δεν είναι μόνο η νεότερη γενιά που διαμορφώνει αυτή την τάση. Περισσότεροι από ένας στους πέντε 35 έως 54 ετών στρέφονται επίσης στη δημοφιλή πλατφόρμα βίντεο TikTok για να βρουν πράγματα να κάνουν στις διακοπές.
  • Το 17% των κάτω των 55 ετών αντλεί έμπνευση για εμπειρίες στις διακοπές από τα social media, αλλά δεν δημοσιεύει τίποτα για τα ταξίδια του.

«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ήδη μια καθιερωμένη πηγή πληροφοριών και έμπνευσης για τον προγραμματισμό ταξιδιών, δήλωσε ο Douglas Quinby, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Arival.

Ωστόσο η ταχεία άνοδος του κάθετου βίντεο μικρής διάρκειας και οι πλατφόρμες που το διαδίδουν θα ανατρέψουν τη συμβατική πορεία των ταξιδιωτών προς την αγορά».

Οι νέοι, ειδικότερα οι εύποροι Millennials και οι Gen Z στρέφονται όλο και περισσότερο όχι στην «Αναζήτηση» και στους «Χάρτες», αλλά στο TikTok και στο Instagram.
Θέλουν να δουν τι είναι δυνατό να κάνουν και όχι για να διαβάσουν μακροσκελείς κριτικές και περιγραφές υπηρεσιών.

Όπως επισημαίνει ο Douglas Quinby «αυτές οι αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι νεότεροι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και αποφασίζουν είναι βαθιές.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία και ιδιαίτερα οι δημιουργοί και πωλητές εκδρομών, αξιοθέατων και εμπειριών πρέπει να τις ενσωματώσουν στη στρατηγική μάρκετινγκ και περιεχομένου τους.»

Οι ψευδείς προσδοκίες στα ταξίδια

Μία άλλη διάσταση δίνει στο θέμα social media και ταξίδια η Jess Vincent, συγγραφέας ταξιδιών. Όπως εξηγεί «τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται επικίνδυνα όταν δημιουργούν ψευδείς προσδοκίες.

Για παράδειγμα, βλέπετε μια φωτογραφία από το βόρειο σέλας με λαμπερά πράσινα και μοβ και αυτό είναι που περιμένετε να δείτε όταν ταξιδεύετε εκεί.
Όταν όμως η πραγματικότητα δεν είναι ίδια με το Instagram για παράδειγμα, οι τοπικοί οδηγοί και οι τουριστικοί πράκτορες που αντιμετωπίζουν τις συνέπειες».

Αν όλοι ταξιδεύουν απλώς για να μιμηθούν τις εμπειρίες που βλέπουμε στο διαδίκτυο, έχουμε χάσει την ουσία του τι σημαίνει ταξίδι και τους τρόπους που μπορεί να εμπλουτίσει τη ζωή μας, μία απόδραση».

Όπως κι αν είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν πάντα παρόντα σε όλα τα ταξίδια των ανθρώπων.
Παράλληλα επέτρεψαν στον τομέα να βελτιώσει διαδικασίες και να προσφέρει καλύτερες εμπειρίες στους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

 

The post TikTok VS Facebook στην έμπνευση για ταξίδια appeared first on Tourism Today.

Read 148 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us