Κυριακή, 12 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 23 Δεκεμβρίου 2023

Τι ταξίδια θέλουν να κάνουν οι Αμερικανοί, αλλά δεν έχουν χρόνο

Τι ταξίδια θέλουν να κάνουν οι Αμερικανοί, αλλά δεν έχουν χρόνο Τι ταξίδια θέλουν να κάνουν οι Αμερικανοί, αλλά δεν έχουν χρόνο Τι ταξίδια θέλουν να κάνουν οι Αμερικανοί, αλλά δεν έχουν χρόνο
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ταξιδιωτική βιομηχανία μετά τον Covid ανακάμπτει, αλλά οι προτιμήσεις έχουν αλλάξει αισθητά.
Το αργό ταξίδι ή slow travel -ιδανικό τουρίστες που επιδιώκουν να ενσωματώσουν την ευεξία και τη βιωσιμότητα στις διακοπές τους- είναι μια από τις βασικές τάσεις.

Αυτή την τάση θέλουν να δοκιμάσουν οι Αμερικανοί, σύμφωνα με μελέτη της Carl Friedrik. Ωστόσο, δεν έχουν χρόνο για να βυθιστούν στον προορισμό, να αλληλεπιδράσουν με τους τοπικούς πολιτισμούς και να έχουν μοναδικές εμπειρίες, όπως απαιτεί το αργό ταξίδι.

Εννέα στους δέκα Αμερικανούς βρίσκουν ελκυστικά τα αργά ταξίδια

Όχι μόνο τα τρία τέταρτα των Αμερικανών είναι ήδη εξοικειωμένα με την έννοια του αργού ταξιδιού, αλλά το 94,2% θα ήθελε να δοκιμάσει.

Το 93% και 96% Gen-Z, Millennials και Gen-X, θέλουν να επιβραδύνουν τα ταξίδια.
Το ενδιαφέρον παρέμεινε πολύ υψηλό και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, με το 85% των Baby Boomers να ενδιαφέρονται για την ιδέα.

 

Τι αρέσει στους Αμερικανούς στα αργά ταξίδια

  • Απόλαυση της τοπικής κουλτούρας και τοπίων (49%).
  • Συνάντηση με ντόπιους (43,1%).
  • Βύθιση στην κουλτούρα ενός τόπου (42,4%).
  • Χρόνος για να εξερευνήσουν πλήρως ένα μέρος με τον δικό τους ρυθμό (41,5%).
  • Μοναδική ή αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία και επίσκεψη σε αξιοθέατα σε λιγότερο πολυσύχναστες ή γνωστές τοποθεσίες (33,6%).
  • Περιβαλλοντικές ανησυχίες ως κίνητρο για να υιοθετήσουν το slow travel (31,1%).
  • Απομακρύνθηκαν από τη δουλειά/την κανονική τους ζωή (21,6%).
  • Εκμάθηση μιας νέας γλώσσας (7,9%).

Τι αναζητούν οι Αμερικανοί στα αργά ταξίδια

  • Απόλαυση σε τοπικό φαγητό και ποτό (54,8%).
  • Ανακάλυψη σε νέα μέρη (43%).
  • Βύθιση στη φύση (40,6%).
  • Ανακάλυψη σε νέους πολιτισμούς (40,5%).
  • Περνώντας χρόνο στην παραλία (37,4%).
  • Περνώντας χρόνο δίπλα στην πισίνα (19%).
  • Ψώνια (17,2%).
  • Νυχτερινή ζωή (9,9%).

Ποιος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός slow travel στον κόσμο

Για να ανακαλύψει τους δημοφιλείς προορισμούς slow travel, η μελέτη ανέλυσε επίσης δημοφιλείς αναρτήσεις στο Instagram.

Η πλειοψηφία των αναφερόμενων προορισμών #SlowTravel στο Instagram (77%) ήταν στην Ευρώπη και μόνο το 3% ήταν τοποθεσίες στις ΗΠΑ.

Το ένα τέταρτο των κορυφαίων δημοσιεύσεων στη μελέτη περιελάμβανε προορισμούς στην Ιταλία.
Οι επόμενοι πιο δημοφιλείς ήταν η Ισπανία, η οποία καταγράφηκε κατά 19% και η Γερμανία με 10%.
Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν η Αγγλία και η Πορτογαλία.

Παρόλο που το 95,3% πιστεύει ότι περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να εξασκούνται σε αργά ταξίδια, σε τέσσερις στους δέκα Αμερικανούς αρέσει να πηγαίνουν στο ίδιο θέρετρο ή τοποθεσία.

Θέλοντας ίσως να αισθάνονται ότι έχουν αποσπάσει τα μέγιστα από τον χρόνο και τα χρήματα τους, το 88% των τουριστών έχει κάποια μορφή λίστας υποχρεώσεων.

Γιατί δεν επιλέγουν αργό ταξίδι

  • Προτίμηση για σύντομο διάλειμμα (45,2%).
  • Θέλουν να επισκεφθούν το ίδιο μέρος, θέρετρο ή τοποθεσία (39,2%).
  • Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος άδειας επί πληρωμή (25%).
  • Δεν αρέσει η έννοια του αργού ταξιδιού (14,9%).

Οι Αμερικανοί κάνουν κατά μέσο όρο μόλις 8 ημέρες διακοπών το χρόνο

Το μεγαλύτερο εμπόδιο για την ευρεία υιοθέτηση του αργού ταξιδιού είναι ο χρόνος. Σε αντίθεση με την Ευρώπη, όπου οι εργοδότες υποχρεούνται να χορηγούν στους εργαζομένους περίπου έναν μήνα διακοπές ανά έτος, στην Αμερική εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του εργοδότη πόση άδεια θα δώσει.

  • Οι Αμερικανοί ήταν πιο πιθανό να προγραμματίσουν διακοπές δύο φορές το χρόνο (35,7%) ή μία φορά κάθε τρεις μήνες (25,7%).
  • Είναι πιο πιθανό να κάνουν 3-4 ημέρες διακοπών (31,2%) και η πλειοψηφία (79,5%) να πάρει από 3 έως 7 ημέρες άδεια.
  • Μόνο το 11,3% προγραμματίζει συνήθως ένα ταξίδι για περισσότερες από 8 ημέρες. Αυτό,  σημαίνει ότι μόνο ένας στους δέκα Αμερικανούς μπορεί πραγματικά να «επιβραδύνει» αρκετά για αργά ταξίδια.

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι κάνουν τις λιγότερες διακοπές

  • Οι εργαζόμενοι στο χώρο και στο γραφείο ήταν οι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για ένα μηνιαίο ταξίδι (16,6%).
  • Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι είναι οι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι ετησίως (25%), κάθε δύο χρόνια ή ακόμα λιγότερο συχνά.
  • Οι εξ αποστάσεως εργαζόμενοι είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να αισθάνονται ικανοποιημένοι με το χρόνο άδειας που πήραν.
  • Το 93,6% των εργαζομένων γραφείου δήλωσαν ότι χρειάζονταν περισσότερο χρόνο για να απενεργοποιηθούν σωστά.

Οκτώ στους δέκα Αμερικανούς βιώνουν άγχος κατά την προετοιμασία ή την επιστροφή από τις διακοπές

  • Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 76,3% των Αμερικανών αισθάνονται την ανάγκη να δέχονται επαγγελματικές κλήσεις ή να ελέγχουν τα email εργασίας στις διακοπές, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το 89,9% θεωρεί ότι χρειαζόταν περισσότερο χρόνο για να σβήσει και να απολαύσει το χρόνο του μακριά από το γραφείο.
  • Παρά τα τόσα πολλά check-in στη δουλειά ενώ έλειπαν, το 42,6% των Αμερικανών θεώρησε την επιστροφή στην εργασία αγχωτική.
  • Τρεις στους δέκα Αμερικανούς επιστρέφουν από διακοπές σε 11 έως 50 email, αλλά τέσσερις στους δέκα επιστρέφουν σε ακόμη περισσότερα στα εισερχόμενα τους.

Αλλά οι Αμερικανοί είναι εξίσου αγχωμένοι –αν όχι περισσότερο– από το ίδιο το ταξίδι. Το πιο αγχωτικό μέρος των διακοπών ήταν το ταξίδι από και προς τον προορισμό (40,5%), ακολουθούμενο από το πακέτο (33,1%) και την κράτηση διακοπών (26,7%). Μόνο το 17,1% δεν βρίσκει καμία πτυχή των διακοπών αγχωτική.

 

 

 

The post Τι ταξίδια θέλουν να κάνουν οι Αμερικανοί, αλλά δεν έχουν χρόνο appeared first on Tourism Today.

Read 65 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us