Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 22 Ιανουαρίου 2024

Τι πληροφορίες ζητά η Κομισιόν από την Booking.com και άλλες πλατφόρμες

Τι πληροφορίες ζητά η Κομισιόν από την Booking.com και άλλες πλατφόρμες Τι πληροφορίες ζητά η Κομισιόν από την Booking.com και άλλες πλατφόρμες Τι πληροφορίες ζητά η Κομισιόν από την Booking.com και άλλες πλατφόρμες
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκανε το επόμενο βήμα για να βάλει τάξη σε διαδυκτιακές πλατφόρμες και μηχανές αναζήτησης, ζητώντας πληροφορίες από διάφορες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Booking.com.

Το επίσημο αίτημα υποβλήθηκε σε 17 επιχειρήσεις που ο νόμος περί ψηφιακών υπηρεσιών (DSA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) χαρακτηρίζει ως πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (VLOP) ή πολύ μεγάλες διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης (VLOSE), δηλαδή εταιρείες με τουλάχιστον 45 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες.

Η Κομισιόν απαιτεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που έχουν λάβει για να συμμορφωθούν στην υποχρέωση τους για την παροχή πρόσβασης σε δεδομένα σε ερευνητές που είναι «δημόσια προσβάσιμα στο διαδικτυακό τους περιβάλλον».

Τα αιτήματα έχουν αποσταλεί επίσης σε Bing, Facebook, Google (Search, Maps, Play, Shopping), AliExpress, Amazon Store, AppStore, Instagram, LinkedIn, Pinterest,  Snapchat, TikTok, YouTube και Zalando.

Οπως δήλωσε η ευρωπαϊκή αρχή «η πρόσβαση των ερευνητών στα δεδομένα είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της λογοδοσίας και του δημόσιου ελέγχου των πολιτικών των πλατφορμών και συμβάλλει σημαντικά στους στόχους του DSA της ΕΕ.
Ο DSA είναι ιδιαίτερα σημαντικός ενόψει επερχόμενων γεγονότων, όπως οι εκλογές σε εθνικό επίπεδο και σε επίπεδο ΕΕ, καθώς και για τη συνεχή παρακολούθηση της παρουσίας παράνομου περιεχομένου και αγαθών στις διαδικτυακές πλατφόρμες».

Οι πλατφόρμες και οι μηχανές αναζήτησης έχουν προθεσμία έως τις 8 Φεβρουαρίου για να παράσχουν τις πληροφορίες. Με βάση την αξιολόγηση των απαντήσεων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποφασίσει τα επόμενα βήματα της.

Εάν μια εταιρεία χαρακτηριστεί πλατφόρμα ή μηχανή αναζήτησης σύμφωνα με τον DSA, θα πρέπει μεταξύ άλλων κριτηρίων, να έχει φιλικούς προς τον χρήστη όρους και προϋποθέσεις και «να είναι διαφανής όσον αφορά στη διαφήμιση, στα συστήματα συστάσεων ή στις αποφάσεις του περιεχομένου».

Η Booking.com αναμένεται ότι θα καλύψει το όριο για να θεωρηθεί gatekeeper βάσει του νόμου της ΕΕ για τις ψηφιακές αγορές τις επόμενες εβδομάδες.
Οι ψηφιακοί gatekeepers είναι μεγάλες εταιρείες που αποτελούν σημείο πρόσβασης για τους καταναλωτές και μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη θέση και τη δύναμη τους στην αγορά με τρόπο που επηρεάζει άλλες αγορές.
Ο διαδικτυακός γίγαντας στα ταξίδια ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2023 ότι δεν πληρούσε τα ποσοτικά όρια του DMA και ότι θα τα έχει εκπληρώσει στο τέλος του έτους.

The post Τι πληροφορίες ζητά η Κομισιόν από την Booking.com και άλλες πλατφόρμες appeared first on Tourism Today.

Read 93 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us