Τρίτη, 21 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 09 Μαρτίου 2024

Τι εκτιμούν οι Βρετανοί t.o. για τις καλοκαιρινές πωλήσεις

Τι εκτιμούν οι Βρετανοί t.o. για τις καλοκαιρινές πωλήσεις Τι εκτιμούν οι Βρετανοί t.o. για τις καλοκαιρινές πωλήσεις Τι εκτιμούν οι Βρετανοί t.o. για τις καλοκαιρινές πωλήσεις
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί tour operators (t.o.) είναι βέβαιοι για ισχυρές πωλήσεις για το φετινό καλοκαίρι, παρά τις ενδείξεις ότι οι τιμές είναι κρίσιμος παράγοντας, καθώς οι ταξιδιώτες και ιδιαίτερα οι οικογένειες αναζητούν ευκαιρίες.

Προβλέπουν ότι η συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση θα συμβάλει στη διατήρηση των τιμών για διακοπές και στην αποφυγή ενός «πολέμου» εκπτώσεων στις αργίες.

Η ζήτηση για διακοπές σε συνδυασμό με την πρόσθετη χωρητικότητα τις τελευταίες ημέρες, προοιωνίζει μια ισχυρή περίοδο φέτος, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Travel Weekly η Dame Irene Hays, ιδιοκτήτρια της Hays Travel.

Ωστόσο, έθεσε και μια νότα επιφυλακτικότητας, επισημαίνοντας τις ανησυχίες των καταναλωτών για τα χρήματα και τις προσδοκίες για πτώση των τιμών πιο κοντά στην αναχώρηση.
Είπε ότι οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου ήταν «πολύ λιγότερο συνεπείς» από τον Ιανουάριο, με τους πελάτες να εξετάζουν ένα «σημαντικά» μικρότερο παράθυρο κρατήσεων.

Οπως υπογράμμισε «υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι πολλοί πελάτες επιλέγουν τώρα να κρατήσουν τα χρήματα τους μέχρι έξι με οκτώ εβδομάδες πριν από την αναχώρηση. Αυτό φαίνεται να είναι ένας συνδυασμός αβεβαιότητας σχετικά με τα κεφάλαια και ελπίδας ότι μπορεί να υπάρξουν ευκαιρίες μπροστά».

Παρ’ όλα αυτά, επέμεινε πώς «είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να ταξιδέψουν και αυτό, σε συνδυασμό με τη σημαντική πρόσθετη χωρητικότητα στην αγορά, προοιωνίζεται μια ισχυρή χρονιά για τις καθυστερήσεις».

Ο Garry Wilson, διευθύνων σύμβουλος της easyJet Holidays, ήταν πιο αισιόδοξος, αναμένοντας ότι οι κρατήσεις θα αντικατοπτρίζουν το μοτίβο των τελευταίων ετών όπου οι κορυφαίες πωλήσεις ξεκίνησαν νωρίτερα από ό,τι παραδοσιακά και συνεχίστηκαν μετά τον Ιανουάριο, ακολουθούμενη από μια ισχυρή αγορά αργά μετά το Πάσχα.

Επικαλούμενος μια «πραγματικά ισχυρή» ζήτηση Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου και μια υγιή ζήτηση για καθυστερημένες κρατήσεις, είπε ότι «αυτό μας δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη ότι υπάρχει ακόμη μεγάλη ζήτηση για το καλοκαίρι. Αναμένουμε αυτό να συνεχιστεί».

Οι ομάδες ανεξάρτητων πρακτορείων προειδοποίησαν ότι η ανταγωνιστική τιμολόγηση θα ήταν ζωτικής σημασίας για να προσελκύσει το μεγάλο μέρος των οικογενειών που δεν έχουν ακόμη κάνει κράτηση, με τον Vim Vithaldas, διευθυντή στο Travel Network Group, να χαρακτηρίζει την έκπτωση «κρίσιμη».
Είπε ότι τα ποσοστά μετατροπής μεταξύ των οικογενειών ήταν χαμηλότερα από τα προηγούμενα χρόνια λόγω της αυξημένης μέσης αξίας κράτησης.

Επισήμανε πώς «σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις, αναμένουμε πλήρως ότι αυτές οι οικογένειες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να κλείσουν τις διακοπές τους το καλοκαίρι του 2024 στην τελευταία αγορά.
Η επιτυχία της μετατροπής ερωτήσεων σε κρατήσεις θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου από την τιμή. Οι εκπτώσεις ή τα κίνητρα θα είναι κρίσιμος παράγοντας».

Στο ότι οι καθυστερημένες κρατήσεις ήταν πιθανό να είναι «πιο ευαίσθητες στις τιμές» συμφώνησε και η Kelly Cookes πικεφαλής εμπορική διευθύντρια της Advantage.

«Η οικογενειακή αγορά χαμηλότερης κατηγορίας εξακολουθεί να είναι αργή, επομένως υπάρχει ευκαιρία εδώ, εάν η τιμολόγηση ταιριάζει αργά», είπε. Και προειδοποίησε πως «ενώ οι κρατήσεις και τα έσοδα συνεχίζουν να ξεπερνούν την απόδοση πέρυσι, ακούμε ότι η μετατροπή είναι δυσκολότερη από ό,τι νωρίτερα. έτος».

Ο Miles Morgan, πρόεδρος της Miles Morgan Travel, ανέφερε την ανάγκη για ζήτηση να ταιριάζει με τη φετινή αύξηση της χωρητικότητας και ο Paul Hardwick διευθυντής λιανικού εμπορίου σε Fred Olsen Travel, παραδέχτηκε ότι αυτό δημιουργεί μια «δυνατότητα» εκπτώσεων εκτός της περιόδου αιχμής.

«Είμαι αισιόδοξος ότι καθώς η ζήτηση είναι ακόμα τόσο ισχυρή, οι τιμές δεν θα υποστούν μεγάλη έκπτωση», πρόσθεσε.

Άλλοι αντιπρόσωποι ήταν σίγουροι ότι οι τουρίστες θα πλήρωναν υψηλότερες τιμές. Η Sandra Corkin, διευθύνουσα σύμβουλος στο Oasis Travel, είπε ότι πολλές οικογένειες φαινόταν να περιμένουν αργότερα για να κάνουν κράτηση, αλλά τόνισε πώς οι «περισσότεροι άναγνωρίζουν ότι θα χρειαστούν λίγο μεγαλύτερο προϋπολογισμό από πέρυσι».

Ο Andy Tomlinson, διευθύνων σύμβουλος της Sutton Travel, συμφώνησε στο ότι «οι ταξιδιώτες κατανοούν τις αυξήσεις των τιμών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο οι ισχυρές πωλήσεις δεν θα επαναληφθούν αργά».

Οπως πρόσθεσε ο Martyn Fisher, ιδιοκτήτης του Greenstar Travel, «δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μειωθούν οι τιμές λόγω κόστους στις πτήσεις».

 

The post Τι εκτιμούν οι Βρετανοί t.o. για τις καλοκαιρινές πωλήσεις appeared first on Tourism Today.

Read 48 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us