Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 23 Ιανουαρίου 2024

Ταξίδια με κάθε κόστος είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Αμερικανοί

Ταξίδια με κάθε κόστος είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Αμερικανοί Ταξίδια με κάθε κόστος είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Αμερικανοί Ταξίδια με κάθε κόστος είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Αμερικανοί
Rate this item
(0 votes)

Οι Αμερικανοί είναι διατεθειμένοι να κάνουν ταξίδια με κάθε κόστος, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της πλατφόρμας justfly.com.

“Ακόμη και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, η πλειονότητα των Αμερικανών είναι πρόθυμοι να κάνουν οικονομικές παραχωρήσεις για να πραγματοποιήσουν το προγραμματισμένο ταξίδι τους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της justfly.com, Henri Chelhot.

Με ποιον τρόπο ο πληθωρισμός επηρεάζει τα ταξίδια

Τα τρία τέταρτα των Αμερικανών (75%) που συμμετείχαν στην έρευνα χρειάστηκε να κάνουν παραχωρήσεις για να τα βγάλουν πέρα. Τα ταξίδια αποτελούν βασικό τομέα για περικοπές δαπανών.

Σχεδόν το 46% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε ότι θα έπρεπε να μειώσει τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό του «κάπως» ή «πολύ».

Παράλληλα, οι Αμερικανοί που έκαναν ταξιδιωτικά σχέδια ήταν πρόθυμοι να κάνουν άλλες παραχωρήσεις στον προϋπολογισμό τους για να αντέξουν οικονομικά να κάνουν το ταξίδι.

  • Πάνω από το 70% μείωσε τις δαπάνες για φαγητό έξω και ψυχαγωγία.
  • Περισσότερο από το 60% μείωσε τις δαπάνες για ρούχα και δώρα.

Ένα σημαντικό ποσοστό Αμερικανών μείωσε επίσης τις δαπάνες για βασικά είδη όπως είδη παντοπωλείου (36%) και οικιακές προμήθειες (32%) καθώς και τα έξοδα μετακίνησης (22%).

Πώς οι διαφορετικές γενιές χρηματοδοτούν τις αποδράσεις τους

Όσον αφορά στην πληρωμή των διακοπών τους τα αποτελέσματα της έρευνας αποκάλυψαν διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κάθε γενιά χρηματοδοτεί τα ταξίδια αναψυχής της.

  • Οι ερωτηθέντες από τη Gen Z γενιά παραδέχτηκαν ότι εργάστηκαν περισσότερες ώρες (52%) και ότι ανέλαβαν ακόμη και μια δεύτερη δουλειά (24%) για να αντέξουν οικονομικά ένα ταξίδι στο παρελθόν.
  • Οι Millennials ήταν πολύ πιο πιθανό να έχουν χρησιμοποιήσει τις πιστωτικές τους κάρτες (46%) ή να έχουν λάβει δάνειο (12%) για να καλύψουν τα έξοδα ταξιδιού και οι μισοί (50%) μοιράστηκαν ότι δούλευαν περισσότερες ώρες για να πληρώσουν ένα ταξίδι.
  • Οι Baby Boomers είχαν τις λιγότερες πιθανότητες να μειώσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό (41%), ωστόσο αυτή η γενιά έκανε τις μεγαλύτερες περικοπές στο φαγητό έξω (80%) και στην ψυχαγωγία (81%) για να διατηρήσει τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό.

Προσαρμόζοντας τα ταξιδιωτικά τους σχέδια

Σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος του ταξιδιού, οι Αμερικανοί κάνουν παραχωρήσεις και στον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν.

Τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων έχουν προσαρμόσει τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν για να το κάνουν πιο προσιτό.

  • Το 67% χρησιμοποιεί εκπτώσεις για να μειώσει το κόστος.
  • Το 57% να αλλάζει τις ημερομηνίες του ταξιδιού του.
  • Το 57% υποβαθμίζει τη διαμονή, το φαγητό και άλλες δραστηριότητες.

Τέλος, είναι ενδιαφέρον ότι το 11% των ταξιδιωτών της Gen Z γενιάς αναζήτησαν μια καλή επιλογή επιστροφής μετρητών κατά την κράτηση του ταξιδιού τους.

The post Ταξίδια με κάθε κόστος είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Αμερικανοί appeared first on Tourism Today.

Read 100 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us