Έντονη επιθυμία για ταξίδια μεταξύ των Gen Z της Ινδίας (ηλικίας 18-25), καταδεικνύει η πρόσφατη έκθεση της Skyscanner με τίτλο «Πρώτο ταξίδι με τη Skyscanner».
Σχεδόν οι μισοί (47%) από αυτούς σχεδιάζουν με ενθουσιασμό ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό, ανεξάρτητα από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους, οδηγούμενοι από τη βαθιά τους επιθυμία για εξερεύνηση και νέες περιπέτειες (49%).
Συγκεκριμένα, η οικονομική ανεξαρτησία είναι ζωτικής σημασίας για το Gen Z, με ένα εντυπωσιακό 81% να επιλέγει να σχεδιάσει την εναρκτήρια περιπέτεια στο εξωτερικό αφού εξασφαλίσει την πρώτη του δουλειά ή λάβει τον πρώτο του μισθό.
Η έναρξη του πρώτου ταξιδιού στο εξωτερικό σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για πολλούς νέους ενήλικες σε όλο τον κόσμο. Ενώ πολλοί το συνδέουν με τους εορτασμούς αποφοίτησης, στην Ινδία, συχνά γίνεται πραγματικότητα μετά την προσγείωση της εναρκτήριας εργασίας τους.
Στην πραγματικότητα, τα δύο τρίτα των νεαρών Ινδών αποταμιεύουν επιμελώς, με μόνο το ένα πέμπτο να καταφεύγει σε επιλογές αγοράς τώρα-πληρωμής αργότερα για να επιταχύνουν τις ταξιδιωτικές τους φιλοδοξίες.
Ταξιδιωτικές συμπεριφορές
Τα αποτελέσματα της έρευνας ρίχνουν φως στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές και τις εκτιμήσεις των Gen Z στην Ινδία καθώς πραγματοποιούν το πρώτο τους ανεξάρτητο ταξίδι χωρίς τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.
Τα βασικά σημεία από την αναφορά «Πρώτο ταξίδι με τη Skyscanner» περιλαμβάνουν:
Οι Gen Zs αναζητούν την εμπειρία των Μεγάλων Θεαμάτων της Ζωής.
Οι Gen Zs Ινδοί λαχταρούν τον ενθουσιασμό των καθοριστικών στιγμών της ζωής, με το 46% να εμπνέεται να πετάγεται στο εξωτερικό για να γνωρίσει συναυλίες, αθλητικές εκδηλώσεις και άλλες σημαντικές πολιτιστικές συγκεντρώσεις. Επιπλέον, πάνω από το ήμισυ (51%) βλέπουν τα ταξίδια ως μια ευκαιρία να απελευθερωθούν και να βυθιστούν σε νέους πολιτισμούς, τονίζοντας την τάση τους για διευρυνόμενους ορίζοντες.
Οι Ινδοί είναι φαν της γαστρονομίας
Το φαγητό παίζει καθοριστικό ρόλο στην ταξιδιωτική εμπειρία για τους περισσότερους νεαρούς ταξιδιώτες. Ο ενθουσιασμός τους για εξερεύνηση εκτείνεται πέρα από τους προορισμούς, με το 43% να ερευνά σχολαστικά επιλογές για χορτοφάγους και εστιατόρια που προσφέρουν κορυφαίες γαστρονομικές εμπειρίες προσαρμοσμένες στις διατροφικές προτιμήσεις τους.
Ο σχολαστικός προγραμματισμός είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του Gen Z ταξιδιώτη
Οι ταξιδιώτες του Gen Z που ξεκινούν το πρώτο τους ταξίδι στο εξωτερικό προτιμούν σχολαστικό σχεδιασμό, με σχεδόν τα τρία τέταρτα (76%) να επιλέγουν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων για τα δρομολόγια και τα εισιτήρια επιστροφής. Αυτή η γενιά δίνει προτεραιότητα στα ταξίδια με γνώμονα τον προϋπολογισμό, με πάνω από το ήμισυ (51%) να επικεντρώνεται στην εύρεση οικονομικών πτήσεων και καταλυμάτων για το πρώτο τους ταξίδι στο εξωτερικό.
Σε αναζήτηση ταξιδιωτικών συμβουλών
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι Gen Zs στην Ινδία αναζητούν ταξιδιωτικές συμβουλές κυρίως από τον έμπιστο κύκλο φίλων του (65%) και την οικογένειά του (48%) αντί να βασίζεται αποκλειστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (34%). Η αναζήτηση έγκρισης από γονείς και κηδεμόνες είναι μια κοινή πρακτική μεταξύ των νεαρών Ινδών ταξιδιωτών, με το 58% να αισθάνεται σίγουρο για τη λήψη του πράσινου σήματος.
Ασφαλή ταξίδια, χαρούμενα ταξίδια
Το 63% των ταξιδιωτών Gen Z δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια έναντι του προϋπολογισμού όταν εξερευνούν τον κόσμο χωρίς γονική καθοδήγηση. Επιπλέον, πάνω από το ήμισυ (59%) των νεαρών Ινδών προτιμούν δημοφιλείς προορισμούς αντί για απίθανες τοποθεσίες για το πρώτο τους ταξίδι, αναζητώντας μια ισορροπία μεταξύ της εξερεύνησης και της προτίμησης για αυτά τα καλά πεπατημένα μονοπάτια και την άνεση του οικείου περιβάλλοντος. Στην πραγματικότητα, αυτή η επιθυμία για εξοικείωση μπορεί να ωθήσει το 66% αυτών των ταξιδιωτών να ξεκινήσουν το πρώτο τους ταξίδι χωρίς τους κηδεμόνες τους, είτε σε μια μικρή ομάδα είτε με τους ρομαντικούς συντρόφους τους.
Η Ευρώπη αιχμαλωτίζει τις καρδιές των νεαρών Ινδών ταξιδιωτών
Πολλοί νέοι Ινδοί ταξιδιώτες Gen Z ελκύονται από τους ζωντανούς πολιτισμούς και τα ιστορικά ορόσημα της Ευρώπης, με πάνω από το 40% να το αναφέρει ως την προτιμώμενη επιλογή τους. Η γοητεία των εμβληματικών αξιοθέατων, των γοητευτικών πλακόστρωτων δρόμων και των διαφορετικών εμπειριών είναι ιδιαίτερα ελκυστικές, με σχεδόν τους μισούς (21%) να έχουν την καρδιά τους στραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο.
The post Skyscanner : Η Ευρώπη αγαπημένος προορισμός για τους Gen Z Ινδούς | Τοπ τάσεις appeared first on Tourism Today.