Πέμπτη, 06 Φεβρουαρίου 2025
Τεχνολογία 29 Μαΐου 2023

Πόσο επηρεάζουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ την πρόθεση για ταξίδια

Rate this item
(0 votes)

Τα οικονομικά των καταναλωτών επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια καθώς το 34% εξ αυτών περιορίζει τη συχνότητα ταξιδιών τους για το λόγο αυτό. Παράλληλα, το 25% πραγματοποιεί λιγότερο ακριβά ταξίδια.

Στην πραγματικότητα, το 75% σχεδιάζει να κάνει τις ίδιες ή περισσότερες διακοπές το 2023 από ό,τι το 2022.

Τα ανωτέρω στοιχεία προέκυψαν από την τελευταία έρευνα της Persado. Η έκθεση συνοψίζει τα ευρήματα από μια έρευνα 600 ενηλίκων ηλικίας 18-56 ετών με έδρα στις ΗΠΑ.

Οι καταναλωτές σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τόσο πολύ (ή περισσότερα) το 2023 όσο και το 2022.

Η διαπροσωπική σχέση υπερισχύει των προσπαθειών μάρκετινγκ

  • Το 84% των ερωτηθέντων επέλεξαν τον τελευταίο ταξιδιωτικό προορισμό τους λόγω προσωπικών δεσμών.
  • Tο 25% πήγε με πρόσκληση οικογένειας/φίλου.
  • Tο 23% ταξίδεψε για να επισκεφτεί φίλους/οικογένεια.
  • Το 21% επισκέφτηκε για δεύτερη φορά τον προορισμό.
  • Στο 15% προτάθηκε ο προορισμός από άτομο που εμπιστεύεται.

Πόσο επηρεάζουν οι προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ την πρόθεση για ταξίδια

Μόλις το 19% επηρεάστηκε από καμπάνιες που βασίζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ (social influencers, προωθήσεις μέσω email, αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

 

The post Πόσο επηρεάζουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ την πρόθεση για ταξίδια appeared first on Tourism Today.

Read 133 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us