Τρίτη, 07 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 26 Απριλίου 2024

Πόσα θα ξοδέψουν σε εμπειρίες οι Γερμανοί τουρίστες

Πόσα θα ξοδέψουν σε εμπειρίες οι Γερμανοί τουρίστες Πόσα θα ξοδέψουν σε εμπειρίες οι Γερμανοί τουρίστες Πόσα θα ξοδέψουν σε εμπειρίες οι Γερμανοί τουρίστες
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στροφή στις εμπειρίες κάνουν οι Γερμανοί τουρίστες φέτος, ενώ η επιθυμία τους για ταξίδια είναι έντονη, όπως αποκάλυψε μελέτη της Mastercard.

  • Το 82% θα ξοδέψει σε εμπειρίες όσα το 2023 και περισσότερα.
  • Το 46% θα ταξιδέψει περισσότερο το 2024 σε σύγκριση με πέρυσι.
  • Το 26% θα κάνει περισσότερα οικογενειακά ταξίδια.

Οι καταναλωτές στη Γερμανία δυσκολεύτηκαν τα τελευταία χρόνια όσον αφορά στην ιεράρχηση των δαπανών τους.

Ωστόσο, η επιθυμία για εμπειρίες παραμένει έντονη. Καθώς ο πληθωρισμός πέφτει και η πίεση των τιμών σταδιακά μειώνεται, η αγοραστική δύναμη τους ενισχύεται, οδηγώντας σε αυξημένες δαπάνες για εμπειρίες.

Η ζήτηση για ειδικές εκδηλώσεις, όπως μεγάλοι αθλητικοί αγώνες, μουσικές περιοδείες και άλλα σημαντικά γεγονότα, είναι ακόμα υψηλή.

  • Το 23% των Γερμανών δίνει προτεραιότητα στην εξοικονόμηση πόρων για εμπειρίες στο γενικό οικονομικό τους σχεδιασμό. Ο κύριος λόγος που τονίζεται είναι τα άυλα οφέλη που παρέχουν οι εμπειρίες.
  • Το 70% πιστεύει ότι αξίζει τον κόπο να ξοδέυει για εμπειρίες.
  • Το 32% λεει ότι οι εμπειρίες του προσφέρουν μια ευκαιρία για αυτοβελτίωση.

Οι top εμπειρίες για Γερμανούς τουρίστες

  • Πάρκα αναψυχής (26%).
  • Υπαίθριες δραστηριότητες όπως πεζοπορία και ποδηλασία (23%).
  • Γαστρονομία με επισκέψεις σε εστιατόρια, μαθήματα μαγειρικής, γευσιγνωσίες κρασιών, συναυλίες και διαλείμματα welness (21%).

Εμπειρίες VS υλικά αγαθά

Σύμφωνα με τη μελέτη, σχεδόν ένας στους τρεις (29%) Γερμανούς ταξιδιώτες προτιμά να ξοδεύει για εμπειρίες από τα υλικά αγαθά. Για το 27% των Γερμανών, τα προϊόντα και οι εμπειρίες έχουν την ίδια σημασία.

Τα δεδομένα της Mastercard δείχνουν ανοδική τάση στις δαπάνες για εμπειρίες σε σχέση με υλικά πράγματα.
Το μερίδιο δαπανών για εμπειρίες όπως ταξίδια ή φαγητό σε όλη την Ευρώπη αυξήθηκε από 19% το 2019 σε 22% το 2023, ενώ για τα υλικά αγαθά παρέμεινε σταθερό.

Οι top παράγοντες σχεδιασμού εμπειριών για Γερμανούς

  • Φιλικότητα προς την οικογένεια (48%).
  • Τοποθεσία (43%).
  • Ταξιδιωτικές επιλογές (41%).
  • Ευεξία (38%).
  • Αυθεντική κουλτούρα (38%).

Δημιουργία αναμνήσεων

  • Για το 28% οι εμπειρίες είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργηθούν αξέχαστες αναμνήσεις για μια ζωή.
  • Για να θυμούνται αυτές τις εμπειρίες για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, το 55% δίνει μεγάλη σημασία στις φωτογραφίες και τα αναμνηστικά (28%).
  • Το 42% συνέδεσε αξιοσημείωτες εμπειρίες του με προσωπικές μνήμες.
  • Περίπου το ένα τέταρτο (24%) άλλαξε την άποψη του για τον κόσμο λόγω των εμπειριών του.
  • Το 29% θεωρεί ότι οι κοινές εμπειρίες με άλλους ανθρώπους είναι πιο εμπλουτιστικές από ό,τι οι solo  δραστηριότητες, είτε εξερευνώντας έναν νέο προορισμό, είτε συμμετέχοντας σε μια πολιτιστική εκδήλωση, είτε απλώς τρώγοντας μαζί.

The post Πόσα θα ξοδέψουν σε εμπειρίες οι Γερμανοί τουρίστες appeared first on Tourism Today.

Read 26 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us