Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 20 Οκτωβρίου 2023

Πώς η τεχνολογία προσελκύει νέους παίκτες στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά

Πώς η τεχνολογία προσελκύει νέους παίκτες στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά Πώς η τεχνολογία προσελκύει νέους παίκτες στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά Πώς η τεχνολογία προσελκύει νέους παίκτες στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αυξάνεται ο αριθμός εταιρειών με αντικείμενο εκτός τουρισμού που εισέρχονται στη διαδικτυακή αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA),  σύμφωνα με την Phocuswright.

Αν και εξωτερικοί παίκτες συνδέονται στις πλατφόρμες κράτησης για ταξίδια, οι OTA είναι αυτοί που θα καρπωθούν κυρίως τα οφέλη αυτής της τάσης.

«Ιστορικά, οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές συνεργάζονταν με OTA σε μια προσπάθεια να συμπληρώσουν τα βασικά προϊόντα τους, δήλωσε η Lorraine Sileo, ανώτερη αναλύτρια της Phocuswright.

Ωστόσο, μη ταξιδιωτικές επωνυμίες, όπως χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, έμποροι λιανικής, συνεργάζονται τώρα με OTA για την πώληση ταξιδιών. Θέλουν να μπουν στην ταξιδιωτική επιχείρηση και η τεχνολογία τους δίνει τη δυνατότητα να το κάνουν.

Τα τελευταία δύο χρόνια, αρκετοί έχουν ξεκινήσει πλατφόρμες ταξιδιωτικών κρατήσεων ή ανακοίνωσαν φιλόδοξα σχέδια για να το κάνουν, παρόλο που η αγορά των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι ήδη σχεδόν κορεσμένη και ανταγωνιστική.

Ο στόχος για αυτές τις εταιρείες δεν είναι να αποκτήσουν σημαντικά έσοδα απευθείας από τα ταξίδια, αλλά να συνεχίσουν να επιστρέφουν οι πελάτες τους.

Για παράδειγμα ενθαρρύνουν τη χρήση καρτών και δίνοντας στους πελάτες περισσότερους τρόπους για να κερδίσουν ή να εξαργυρώσουν πόντους επιβράβευσης.
Όμως, για τους ΟΤΑ, αυτές οι συνεργασίες μπορεί να είναι άμεσα κερδοφόρες».

Αυτή η τάση πρόκειται να ωφελήσει τις μεγάλες μάρκες στον χώρο των OTA, καθώς πολλές «εξωτερικές» εταιρείες απλώς θα αξιοποιήσουν τα διάφορα μοντέλα plug-and-play τους χωρίς να χρειάζονται μεγάλη εμπειρία ή εξειδίκευση στον ταξιδιωτικό τομέα.

Οι τρεις εταιρείες στον χρηματοοικονομικό χώρο που τώρα αξιοποιούν τα OTA

  • Citi: Τον Μάρτιο του 2023 η Citi παρουσίασε επίσημα το Citi Travel με την Booking.com, το οποίο τροφοδοτείται από το Rocket Travel χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Agoda.
    Τα μέλη της κάρτας Citi μπορούν να έχουν πρόσβαση στο απόθεμα στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της τράπεζας και να έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν για ταξίδια με την πιστωτική τους κάρτα Citi, τους πόντους ευχαριστιών ή έναν συνδυασμό των δύο.
  • Capital One: Πολλά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ελκύονται επίσης από την προοπτική να προσελκύσουν πελάτες νωρίς στη διαδικασία του ταξιδιού.
    Η Capital One μπήκε στη μάχη κρατήσεων τον Σεπτέμβριο του 2021 χρησιμοποιώντας το Hopper Cloud για να τροφοδοτήσει την πλατφόρμα κρατήσεων για πελάτες ταξιδιωτικών ανταμοιβών.
  • JPMorgan Chase: Το πιο φιλόδοξο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όσον αφορά τα ταξίδια είναι η JPMorgan Chase & Co., η οποία σχεδιάζει να λειτουργήσει τη δική της πλατφόρμα OTA αντί να χρησιμοποιήσει μια προσφορά ιδιωτικής ετικέτας.
    Έχει ήδη συνεργασίες πιστωτικών καρτών με αεροπορικές εταιρείες όπως οι Southwest, United, Aer Lingus και British Airways, μαζί με ξενοδοχεία όπως τα IHG, Marriott, Hyatt και Disney.
    Στην προσπάθεια της να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική λύση, η εταιρεία πραγματοποίησε δύο σημαντικές εξαγορές
    Την αποκλειστική ταξιδιωτική πλατφόρμα cxLoyalty το 2021 και το μέγα ταξιδιωτικό πρακτορείο αναψυχής και εταιρικού ταξιδιού FROSCH το 2022.

 

 

The post Πώς η τεχνολογία προσελκύει νέους παίκτες στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά appeared first on Tourism Today.

Read 76 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us