Παρασκευή, 07 Φεβρουαρίου 2025
Τεχνολογία 31 Ιουλίου 2023

Πώς επιδρά η διαφήμιση στις αποφάσεις για ταξίδια

Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον τρόπου που επιδρά η διαφήμιση στις αποφάσεις για ταξίδια, αποκαλύπτει ανάλυση του Expedia Group, εν μέσω πολυπλοκότητας του ψηφιακού τουριστικού τοπίου.

Στις επτά χώρες που εξετάστηκαν, οι ταξιδιώτες βλέπουν -κατά μέσο όρο- 141 σελίδες τουριστικού περιεχομένου, 45 ημέρες πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού.
Οι προβολές σελίδας καλύπτουν περιεχόμενο σε διάφορες κατηγορίες ιστοτόπων. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) αντιπροσωπεύουν σχεδόν τις μισές προβολές σελίδας.

Εξετάζοντας το ποσοστό των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν κάθε πόρο 45 ημέρες πριν από την αγορά, οι OTA χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ταξιδιώτες, μαζί με τις μηχανές αναζήτησης, τα social media και τους ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών και μεταφορών για ταξίδια.

Ένα γράφημα ράβδων που δείχνει πώς χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ταξίδι των καταναλωτών
Πηγή: Expedia Group

Ποια είναι η επίδραση της διαφήμισης στις αποφάσεις για ταξίδια

Η φάση της έμπνευσης είναι όταν οι ταξιδιώτες αρχίζουν να σκέφτονται για πρώτη φορά ένα ταξίδι. Η έμπνευση για ταξίδια μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε.

Τα ευρήματα της έρευνας ενισχύουν την επιρροή της ταξιδιωτικής διαφήμισης. Δείχνουν πώς η διαφήμιση επηρεάζει τις αποφάσεις των ταξιδιωτών, ειδικά στην αρχή.

  • Κατά μέσο όρο, σχεδόν ένας στους πέντε (19%) ταξιδιώτες είπε ότι η διαφήμιση επηρέασε την απόφαση τους να κλείσουν ένα ταξίδι.
  • Μεταξύ αυτών που επηρεάστηκαν από τη διαφήμιση, το 67% θυμάται ότι παρατήρησε μια διαφήμιση με επιρροή στη φάση της έμπνευσης.
  • Πάνω από τους μισούς (52%) θεώρησαν ότι οι συναρπαστικές εικόνες στη διαφήμιση έχουν επιρροή. Ακολουθούν προωθήσεις ή προσφορές (46%), περιεχόμενο που αναδεικνύει ενδιαφέρουσες εμπειρίες (41%) και εμπνευσμένο περιεχόμενο (38%).

Για πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, είναι σημαντικό να προτιμούνται εικόνες που προβάλλουν την τοποθεσία, τις εμπειρίες και τις προσφορές.

  • Οι ταξιδιώτες στρέφονται επίσης στα social media ως πηγή επιρροής, ιδιαίτερα νωρίς στην πορεία προς την αγορά.
  • Από αυτούς που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ταξίδι τους τα τρία τέταρτα τα χρησιμοποιούν για έμπνευση.
  • Στρέφονται στα social media για έμπνευση προορισμού, προτάσεις διαμονής, ταξιδιωτικό περιεχόμενο, προσφορές ταξιδιών και πολλά άλλα.

H επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να αυξάνεται και στον τουρισμό. Είναι επιτακτική ανάγκη για τις ταξιδιωτικές επωνυμίες να εφαρμόζουν στρατηγικές μεταξύ καναλιών και πλατφορμών. Έτσι, αξιοποιούν τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των επιρροών και του περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες.

Ένα γράφημα ράβδων που δείχνει πώς χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ταξίδι των καταναλωτών
Πηγή: Expedia Group

Οι ταξιδιώτες απευθύνονται σε ΟΤΑ για έρευνα και σχεδιασμό

Κατά τη φάση της έρευνας, οι ταξιδιώτες εξετάζουν ενεργά διάφορες επιλογές. Συλλέγουν πληροφορίες και περιορίζουν τις επιλογές τους.

Εξετάζοντας τους κορυφαίους πόρους για ταξιδιωτική έρευνα, σχεδόν τα τρία τέταρτα χρησιμοποίησαν:

  • Μηχανές αναζήτησης.
  • Ιστοσελίδες μετα-ταξιδιωτικών και κοινωνικά μέσα.
  • Ιστότοπους προορισμών και OTA.

Τα ψηφιακά δεδομένα αποκάλυψαν επίσης ότι οι περισσότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν OTA για έρευνα, ανεξάρτητα από το πού κάνουν κράτηση. Ένα OTA κατά τη διάρκεια του έρευνας του ταξιδιού, χρησιμοποίησαν:

  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) που έκαναν κράτηση σε ιστότοπο ή εφαρμογή ξενοδοχείου, .
  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) που έκαναν κράτηση σε ιστότοπο αεροπορικής εταιρείας.
  • Το 58% που έκανε κράτηση σε ιστότοπο ενοικίασης αυτοκινήτου.

Τα OTA είναι ένας σημαντικός πόρος για τους τουρίστες στη φάση του προγραμματισμού πριν από την κράτηση.

  • Μεταξύ των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν τους διάφορους πόρους, οι OTA είναι ο κορυφαίος για τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό και οι μετα-τουριστικοί ιστότοποι ακολουθούν πολύ πίσω.
  • Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν OTA για έρευνα και προγραμματισμό υπογραμμίζουν τη σημασία της παρουσίας μιας επωνυμίας πέρα ​​από τους ιδιόκτητους ιστότοπους και την ενσωμάτωση άλλων πλατφορμών.
Ένα ραβδωτό γράφημα που δείχνει πώς χρησιμοποιούνται τα OTA κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής ταξιδιωτικών καταναλωτών προς αγορά
Πηγή: Expedia Group

Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν επιλέγουν πού να προγραμματίσουν και να κάνουν κράτηση

Η φάση της κράτησης σηματοδοτεί το τελικό βήμα στο ταξίδι. Πριν επιλέξουν πού να προγραμματίσουν και να κλείσουν το ταξίδι τους, εξετάζουν μια σειρά παραγόντων.

  • Σχεδόν οι μισοί (49%) είπαν ότι η καλύτερη τιμή είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να κλείσουν το ταξίδι τους.
  • Περίπου το ένα τρίτο (31%) εξετάζει τη θετική προηγούμενη εμπειρία του με μια ταξιδιωτική επωνυμία.
  • Το 28% αναζητά ταξιδιωτικές επωνυμίες που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης ή χρεώσεις με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

Οι ταξιδιώτες δίνουν επίσης προτεραιότητα σε διαφορετικούς παράγοντες ανάλογα με τον τύπο της αγοράς που πραγματοποιούν.

  • Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου αναζητούν έναν εύχρηστο ιστότοπο και εξετάζουν τη θετική προηγούμενη εμπειρία τους.
  • Οι αγοραστές πτήσεων ενδιαφέρονται περισσότερο να βρουν ανταγωνιστικές τιμές.
Ένα γράφημα που δείχνει ποιοι παράγοντες είναι πιο σημαντικοί στη φάση εξέτασης του ταξιδιού που κάνουν κράτηση
Πηγή: Expedia Group

 

The post Πώς επιδρά η διαφήμιση στις αποφάσεις για ταξίδια appeared first on Tourism Today.

Read 128 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us