Κυριακή, 28 Απριλίου 2024
Τεχνολογία 27 Νοεμβρίου 2023

Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ινδών | Top προορισμοί

Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ινδών | Top προορισμοί Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ινδών | Top προορισμοί Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ινδών | Top προορισμοί
Rate this item
(0 votes)

Τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές των Ινδών ανέλυσε η ICICI Lombard σε πρόσφατη μελέτη της.

Ειδικότερα, το 92% εξέφρασε την πρόθεσή του να αποκτήσει ταξιδιωτική ασφάλιση για το επόμενο ταξίδι του.

Παράλληλα, το 76% είχε αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση για το πιο πρόσφατο ταξίδι τους.

Ποιοι κάνουν τα περισσότερα ταξίδια

Οι Ινδοί με παιδιά είναι διατεθειμένα να κάνουν περισσότερα από δύο ταξίδια ετησίως.

Το 61% των ατόμων στην ομάδα μέσης ηλικίας τείνουν να πραγματοποιούν δύο ή περισσότερα ταξίδια το χρόνο, ενώ αυτό το ποσοστό πέφτει σε ένα στα τρία για τα άτομα της ηλικιακής ομάδας 45+.

Οι ερωτηθέντες που ταξιδεύουν μία φορά το χρόνο κάνουν συνήθως ελαφρώς μεγαλύτερα ταξίδια, κατά μέσο όρο περίπου 13-14 ημέρες, ενώ όσοι κάνουν δύο ή περισσότερα ταξίδια, η διάρκειά τους είναι κατά μέσο όρο περίπου 11-12 ημέρες.

Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες συνήθως ξεκινούν ένα ταξίδι ετησίως, αντιπροσωπεύοντας το 55% των ερωτηθέντων.

Δύο στα πέντε άτομα αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά την οργάνωση του πιο πρόσφατου διεθνούς τους ταξιδιού.

Ποιοι αγοράζουν περισσότερο ταξιδιωτική ασφάλιση

Τα παντρεμένα ζευγάρια με παιδιά να είναι η υψηλότερη ομάδα που αγοράζει ταξιδιωτική ασφάλιση με 78%, ακολουθούμενα από τα παντρεμένα ζευγάρια χωρίς παιδιά (67%) και τους άγαμους με 66%.

Η ευαισθητοποίηση σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι ως επί το πλείστων ενήμεροι και πλήρως ενήμεροι) αυξάνεται με διαφορετικά οικογενειακά στάδια:

  • Έγγαμος (66%).
  • Έγγαμος χωρίς παιδιά (67%).
  • Έγγαμος με παιδιά (78%).

Οι πελάτες που κάνουν κράτηση μέσω διαμεσολαβητών τείνουν να έχουν τη χαμηλότερη ενημέρωση (57%) της ταξιδιωτικής ασφάλισης (κυρίως ενήμεροι + πλήρως ενήμεροι).

Μεταξύ των ατόμων με τα υψηλότερα επίπεδα ευαισθητοποίησης (κυρίως ενήμεροι + πλήρως ενήμεροι), η αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης αυξάνεται στο 82%, ενώ μειώνεται στο 18% μεταξύ πελατών με χαμηλότερη ή καθόλου ευαισθητοποίηση.

Για διεθνή ταξίδια, τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες (75%) αγόρασαν ταξιδιωτική ασφάλιση για το πιο πρόσφατο διεθνές ταξίδι τους.

Τι ωθεί τους Ινδούς στην αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης

Οι τρεις κύριοι παράγοντες που παρακινούν τα άτομα να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση είναι:

  • Η ασφάλεια και η οικονομική προστασία (28%).
  • Η κάλυψη και τα όρια απαίτησης (18%).
  • Ο επιλεγμένος ταξιδιωτικός προορισμός (16%).

Προοπτικές για μελλοντική ταξιδιωτική συμπεριφορά

  • Η Νοτιοανατολική Ασία (47%) και η Μέση Ανατολή (40%) ξεχώρισαν ως οι κορυφαίες επιλογές για ταξιδιωτικούς προορισμούς μεταξύ των ερωτηθέντων για τα επερχόμενα διεθνή ταξίδια τους.
  • Το 71% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ο προορισμός επηρεάζει πλήρως την απόφασή τους σχετικά με την ανάγκη για ταξιδιωτική ασφάλιση.
  • Το 92% σχεδιάζει να αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση για το επερχόμενο διεθνές ταξίδι του.

The post Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ινδών | Top προορισμοί appeared first on Tourism Today.

Read 74 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us