Τρίτη, 30 Απριλίου 2024
Τεχνολογία 28 Φεβρουαρίου 2024

Ποιοι τουρίστες ηγούνται των κρατήσεων σε Γαλλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ποιοι τουρίστες ηγούνται των κρατήσεων σε Γαλλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες Ποιοι τουρίστες ηγούνται των κρατήσεων σε Γαλλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες Ποιοι τουρίστες ηγούνται των κρατήσεων σε Γαλλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αυξάνεται η ζήτηση για ταξίδια στη Γαλλία στους καλοκαιρινούς Ολυμπιακούς Αγώνες 2024, με τους Αμερικανούς τουρίστες να πρωτοστατούν στις κρατήσεις, σύμφωνα με την Sojern.

Το Παρίσι είναι ήδη ένας δημοφιλής προορισμό -6,3 εκατομμύρια ταξιδιώτες επισκέφτηκαν τον Πύργο του Άιφελ το 2023, ξεπερνώντας τον τουρισμό πριν από την πανδημία- και οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα εδραιώσουν τη θέση του ως κορυφαίο στην χώρα.

  • Τα εισιτήρια για τους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες ξεκίνησαν να πωλούνται στις 30 Νοεμβρίου 2023 και από τότε η ζήτηση ταξιδιών στη Γαλλία έχει αυξηθεί σημαντικά.
  • Την περίοδο διεξαγωγής τους οι κρατήσεις σε πτήσεις, όχι μόνο οι αναζητήσεις, προς το Παρίσι αυξήθηκαν 125% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ταξιδιού πέρυσι.

Οι ημερομηνίες άφιξης ποικίλλουν, υποδεικνύοντας ότι οι ταξιδιώτες πιθανότατα προγραμματίζουν ταξίδια γύρω από συγκεκριμένες εκδηλώσεις και διαθέσιμο χρόνο διακοπών.

Ανεξάρτητα από την ημερομηνία άφιξης, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών σχεδιάζει να φύγει από το Παρίσι την ημέρα που τελειώνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τονίζοντας ότι πολλοί είναι πιθανό να προέρχονται από χώρες όπου οι εταιρείες δεν προσφέρουν παρατεταμένη άδεια, όπως οι ΗΠΑ.
Επιπλέον, με μέση διάρκεια ταξιδιού 11 ημέρες σε σύγκριση με 13,2 το 2023, είναι σαφές ότι τα παιχνίδια οδηγούν τις αποφάσεις για αποδράσεις.

Η Γαλλία εξακολουθεί να είναι δημοφιλής προορισμός για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες

Ιστορικά, το Παρίσι υπήρξε top καλοκαιρινός προορισμός για ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Και οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα εδραιώσουν τη θέση της Γαλλίας στην κορυφή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων πτήσεων, το 23,8% κατά την Ολυμπιακή περίοδο στο Παρίσι προέρχονται από τις ΗΠΑ -καθιστώντας την κορυφαία χώρα προέλευσης διεθνώς- και ακολουθούν ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιαπωνία και η Ισπανία.

Οι ΗΠΑ ηγήθηκαν στον αριθμό των μεταλλίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 και του 2016, γεγονός που μπορεί να συμβάλλει στη ζήτηση.
Δεδομένου ότι τα καλοκαιρινά ταξίδια στο Παρίσι είναι σταθερά ισχυρά, οι τουρίστες πρέπει να κάνουν κράτηση νωρίς φέτος.

Οι Παριζιάνοι κάνουν κράτηση σε άλλους γαλλικούς προορισμούς

Ενώ διεθνείς ταξιδιώτες συρρέουν στο Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι Παριζιάνοι επιλέγουν για διαμονή άλλα μέρη της Γαλλίας.

Επί του παρόντος, οι κρατήσεις ξενοδοχείων από Παριζιάνους που ταξιδεύουν σε άλλα μέρη της Γαλλίας είναι αυξημένες κατά 49% κατά τη διάρκεια της σεζόν των Ολυμπιακών Αγώνων σε σύγκριση με το 2023, υποδεικνύοντας ότι πολλοί Παριζιάνοι σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν την πόλη κατά τη διάρκεια των αγώνων για να αποφύγουν τα πλήθη.

Η Λιλ, η Νίκαια, η Κορσική, η Λυών και η Τουλούζη είναι κορυφαίοι προορισμοί, δίνοντας στους ξενοδόχους σε όλη τη χώρα την ευκαιρία να προσελκύσουν Παριζιάνους στα ακίνητα τους κατά τη διάρκεια της Ολυμπιακής περιόδου.

Πώς οι οργανισμοί μάρκετινγκ προορισμών (DMO) μπορούν να αξιοποιήσουν την αυξημένη ζήτηση ταξιδιών

“Με τη χρήση των σωστών καναλιών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους – όχι μόνο εποχιακά – οι DMOs μπορούν να προσεγγίσουν ταξιδιώτες αυτή τη στιγμή και να τους εμπνεύσουν να σκεφτούν πέρα ​​από αθλητικά γεγονότα, δήλωσε ο Noreen Henry, διευθυντής εσόδων στο Sojern.

Οι καμπάνιες πολλαπλών καναλιών που είναι πάντα ενεργές δίνουν στους DMO καλύτερες πληροφορίες και τους επιτρέπουν να μεγιστοποιούν τους προϋπολογισμούς τους, να κάνουν περισσότερα με λιγότερα και να βρίσκονται μπροστά στους ταξιδιώτες σε κάθε στάδιο του προγραμματισμού.”

Οι DMO μπορούν να αξιοποιήσουν την υπάρχουσα ζήτηση και το ανανεωμένο ενδιαφέρον για να δελεάσουν τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για τοπικά αξιοθέατα ή ακόμα και να εξερευνήσουν λιγότερο γνωστές περιοχές κοντά. Αυτό απαιτεί να προχωρήσουν πέρα ​​από τις παραδοσιακές εποχιακές καμπάνιες και να ακολουθήσουν μια πάντα ενεργή, πολυκαναλική προσέγγιση στις στρατηγικές μάρκετινγκ τους. Ως απάντηση σε μια αβέβαιη οικονομία και τον πληθωρισμό, περισσότερο από το 58% των DMO ακολουθούν μια διαρκή προσέγγιση στο μάρκετινγκ.

 

The post Ποιοι τουρίστες ηγούνται των κρατήσεων σε Γαλλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες appeared first on Tourism Today.

Read 34 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us