Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 29 Οκτωβρίου 2023

Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι

Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία πού μπορούν να μεγιστοποιήσουν την πληρότητα, τα έσοδα και να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών, αποκαλύπτει η έρευνα Changing Traveler Report 2023 του SiteMinder,  σε περισσότερους από 10.000 ταξιδιώτες σε 12 χώρες.

Κατά τη σύγκριση των φετινών στοιχείων με το 2022, οι ξενοδόχοι είδαν θετικά αποτελέσματα καθώς η αγορά ανέκαμψε.

  • Ο αριθμός σε τουρίστες που σχεδιάζουν μόνο διεθνή ταξίδια έχει αυξηθεί κατά 22% από έτος σε έτος.
  • Παρόλο που επιμένουν οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες, οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα πέρα ​​από το κόστος του δωματίου (87%). Το ποσοστό είναι αυξημένο 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
  • Το 52% αποδίδει το προσωπικό και την εξυπηρέτηση πελατών ως τον κύριο λόγο για την επιστροφή στο κατάλυμα, αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και να απολαύσουν αξέχαστες εμπειρίες.

Λόγω αυτής της εξέλιξης, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να ενθαρρύνονται να προετοιμάζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και διανομής τους με ενθουσιασμό.

Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία

  • Το 91% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να διατηρήσει την τρέχουσα συχνότητα ταξιδιών του, ενώ το 57% σκοπεύει να ταξιδεύει πιο συχνά από πέρυσι.
  • Το 20% που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες επιλέγει πακέτα διαμονής και ένα άλλο 19% αναζητά δωμάτια σε πιο προσιτές τιμές.
  • Οι περισσότεροι επισκέπτες (43%) δίνουν προτεραιότητα σε μια υπέροχη εμπειρία κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, ακολουθούμενοι από αρκετό χώρο για την οικογένεια και τους φίλους (38%).
  • Πάνω από το 75% πιστεύει ότι ο κλάδος είναι μόνο μέσος όρος ή πίσω όταν υιοθετεί νέες τεχνολογίες.
  • Οι μισοί είπαν ότι θα περνούσαν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους ή ένα σημαντικό διάστημα στο κατάλυμα τους.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) δήλωσαν ότι πιθανότατα θα χρησιμοποιούσαν τεχνητή νοημοσύνη για να λάβουν συστάσεις διαμονής.

Με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα, οι ξενοδόχοι μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις για τους τομείς που πρέπει να δώσουν προτεραιότητα.

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να επικεντρωθούν στην προσέλκυση επισκεπτών με προσφορές αξίας για τα χρήματα.
Για την ενίσχυση της ικανοποίησης και των εσόδων θα πρέπει να επενδύσουν στην τεχνολογία για τον εξορθολογισμό λειτουργιών και τη βελτίωση τόσο της εμπειρίας των επισκεπτών όσο και της επικοινωνίας, ενώ θα πρέπει να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Από πού ξεκινούν την ταξιδιωτική τους έρευνα

  • 26% σε μηχανή αναζήτησης.
  • 23% σε έναν συγκεκριμένο διαδικτυακό ιστότοπο ταξιδιών ή εφαρμογή για κινητά.
  • Περίπου το 10% αναζητά επωνυμίες ή ακίνητα με τα οποία είναι ήδη εξοικειωμένο ή από συστάσεις φίλων.
  • Το 9% βρίσκει έμπνευση στα κανάλια social media.
  • Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την επιλογή καταλυμάτων για το 90% του Gen Z και το 84% των Millennials.

Οι ταξιδιώτες εγκαταλείπουν τους ιστότοπους κρατήσεων καταλυμάτων που παρέχουν κακή εμπειρία

Οι μισοί έχουν εγκαταλείψει μια κράτηση λόγω μιας κακής εμπειρίας. Το ποσοστό, σχεδόν τα τρία τέταρτα Gen Ζ  και 60% για Millennials.
Το πιο σημαντικό κατά την κράτηση καταλύματος μέσω διαδικτύου είναι:

  • Η εύκολη και ασφαλής εμπειρία κράτησης και πληρωμής (53%).
  • Βίντεο και εικόνες δωματίων και της ιδιοκτησίας (50%).
  • Λεπτομέρειες τοποθεσίας, κριτικές επισκεπτών πακέτα και προσφορές (49%).

Γιατί δεν ολοκλήρωσαν οι τουρίστες μια κράτηση

Το 24% είπε ότι ο ιστότοπος δεν ήταν ασφαλής και η διαδικασία -για παράδειγμα οι πληρωμές- ήταν πολύ δύσκολη.
Περίπου το ένα πέμπτο είπε ότι ο ιστότοπος χρειάστηκε πολύ χρόνο για να φορτώσει.

Το 53% των ερωτηθέντων θεώρησε ότι ο κλάδος των καταλυμάτων είναι μέτριος όσον αφορά την υιοθέτηση της τεχνολογίας, ενώ το ένα τέταρτο θεώρησε ότι είναι πίσω.
Επιπλέον, το 66% συμφωνεί ή συμφωνεί απόλυτα ότι η εμπειρία κράτησης και διαμονής θα μπορούσε να είναι καλύτερη εάν οι πάροχοι καταλυμάτων ήταν πιο γνώστες της τεχνολογίας.

Περισσότεροι από τους μισούς λένε ότι είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για να τους παρουσιάσουν προτάσεις ξενοδοχείων. Το ποσοστό αυξάνεται στο 68% μεταξύ των Millennials.

Η απευθείας κράτηση

Η απευθείας κράτηση με τον πάροχο καταλύματος αυξήθηκε μόνο κατά μια ποσοστιαία μονάδα μεταξύ της φετινής έκθεσης και της περσινής έκθεσης.

Εν τω μεταξύ, το ποσοστό των καταναλωτών που σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση μέσω ιστότοπου metasearch, που μπορεί να οδηγήσει σε απευθείας κράτηση, αυξήθηκε από 14% το 2022 σε 19% φέτος.

Οι Millennials και Gen Z είναι πιο πιθανό να επιλέξουν έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή online κρατήσεων στο 45% και 40%, αντίστοιχα. Και οι δύο είναι επίσης πιθανό να αναζητήσουν διαδικτυακή αναζήτηση ή/και metasearch σε ποσοστό 22% και 26%, αντίστοιχα.

Η σημασία της εξατομίκευσης

Σήμερα, οι πελάτες αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες, οι οποίες μπορούν να επιτευχθούν συνδυάζοντας τεχνολογία και ανθρώπινη επαφή.
Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να συμπληρώσει την επιτόπια λήψη εμφανίζοντας προσαρμοσμένα μηνύματα.

Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μια οθόνη στο λόμπι τους για να καλωσορίσουν τους επισκέπτες με ένα προσαρμοσμένο μήνυμα που περιλαμβάνει πληροφορίες για τον καιρό της ημέρας και άλλες πρακτικές λεπτομέρειες.

Η υπεύθυνη δέσμευση είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία

Πολλοί πελάτες αναζητούν ξενοδοχεία φιλικά προς το περιβάλλον στο ξενοδοχείο.
Πολλά καταλύματα πρωτοπορούν δίνοντας κίνητρα στους επισκέπτες να συμμετέχουν σε βιώσιμες πρακτικές.
Όπως καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια, συμμετέχοντας σε δραστηριότητες φιλικές προς το περιβάλλον και κάνοντας βιώσιμες επιλογές τροφίμων, οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν έκπτωση στη διαμονή τους.

Ευημερία για όλα τα γούστα

Οι τάσεις του τουρισμού επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στην προώθηση της ευημερίας (well-being).

Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τη δημιουργικότητα τους για να δημιουργήσουν ευχάριστες εμπειρίες επισκεπτών.
Ορισμένα επιλέγουν προσεκτικά τα προϊόντα τους, προσφέροντας νέες και μοναδικές μάρκες σε μορφή concept store.

Μια νέα τάση αναδύεται επίσης, στην αρχιτεκτονική και την εσωτερική διακόσμηση των ξενοδοχείων, γνωστή ως βιοφιλική σχεδίαση.
Αυτή η προσέγγιση ενσωματώνει φυσικά στοιχεία όπως τα φυτά για να δημιουργήσει μια ήρεμη ατμόσφαιρα.
Μετά την εισαγωγή των χώρων ευεξίας, αυτή η τάση καθιερώνει τα ξενοδοχεία ως τοποθεσίες αποσύνδεσης ή επανασύνδεσης.

Πώς θα αυξήσουν τα ξενοδοχεία κρατήσεις και τα έσοδα | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι

Οι διαχειριστές ξενοδοχείων πρέπει να εξετάσουν την απόδοση των βασικών αγορών πηγών τους με έναν αυξανόμενο όγκο διεθνών κρατήσεων.

Το SiteMinder αξιολόγησε τις πιο σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές πηγές και αποκαλύπτει τι αναζητούν από τα ξενοδοχεία Βρετανοί, Γερμανοί και Γάλλοι ταξιδιώτες.

Ηνωμένο Βασίλειο

Οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για πρωινό και άλλα πρόσθετα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο.

Αυτό αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τους διαχειριστές ξενοδοχείων να αυξήσουν τα έσοδα.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι το 69% είναι ανοιχτό να μοιράζονται τα δεδομένα τους με ξενοδοχεία, εάν αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία.

Για να επωφεληθούν πλήρως από αυτό, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να προσφέρουν πρόσθετα μέσω της μηχανής κρατήσεων τους και να δημιουργήσουν προφίλ επισκεπτών για να εξατομικεύσουν την εμπειρία του επισκέπτη.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξανόμενη ικανοποίηση των πελατών και περισσότερη αφοσίωση.

Γερμανία

Οι Γερμανοί τουρίστες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις για την εύρεση και κράτηση καταλυμάτων.

Ενώ το 27% από αυτούς ξεκινούν την αναζήτησή τους χρησιμοποιώντας το Google, το 25% προτιμά έναν συγκεκριμένο ισότοπο ή εφαρμογή. Επιπλέον, το 34% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει απευθείας κράτηση μέσω του καταλύματος, ενώ ισάριθμο 34% σκοπεύει να κάνει χρήση ΟΤΑ.

Για να καλύψουν τις διαφορετικές ανάγκες των Γερμανών ταξιδιωτών, οι ξενοδόχοι πρέπει να υιοθετήσουν μια πολύπλευρη προσέγγιση στο μάρκετινγκ και την πώληση των δωματίων τους.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί συνδυάζοντας έναν διαχειριστή καναλιών και μια μηχανή κρατήσεων, καθιστώντας τα ορατά και με δυνατότητα κράτησης σε όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί επισκέπτες για να κάνουν κρατήσεις.

Γαλλία

Οι Γάλλοι συνήθως ξεκινούν την αναζήτηση τους σε μια μηχανή όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι.
Περίπου το 35% από αυτούς σχεδιάζει επίσης να κάνει απευθείας κράτηση για τη διαμονή του.

Για να αυξήσουν τις πιθανότητες τους για απευθείας κρατήσεις, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να εξασφαλίσουν έναν επαγγελματικό ιστότοπο βελτιστοποιημένο για SEO.
Η χρήση υπηρεσιών metasearch (μετα-αναζήτησης) και η καλύτερη μηχανή κρατήσεων μπορεί επίσης να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις σε αναζήτηση όπως η Google.

The post Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις σε ξενοδοχεία | Τι αναζητούν Βρετανοί, Γερμανοί, Γάλλοι appeared first on Tourism Today.

Read 104 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us