Παρασκευή, 10 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 13 Ιουλίου 2023

Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ιταλία

Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ιταλία Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ιταλία Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ιταλία
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στην Ιταλία παρατηρείται αυξανόμενη επενδυτική διάθεση για επώνυμα πολυτελή ξενοδοχεία, σύμφωνα με τελευταία μελέτη της Global Asset Solutions.

Πολλές κορυφαίες μάρκες luxury εμφανίστηκαν στην Ιταλία για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του Six Senses Rome που έκανε το ντεμπούτο του τον Μάρτιο του 2023.

Η χώρα θα δει το ντεμπούτο μιας σειράς σημαιών τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των Edition, Orient Express και Cheval Blanc. Τα νέα ξενοδοχεία αναμένεται να ασκήσουν ανοδικές πιέσεις στις μέσες τιμές δωματίων της αντίστοιχης αγοράς.

Αυξήθηκε το ποσοστό διείσδυσης των αλυσίδων

Στον χώρο upper upscale και luxury, το ποσοστό διείσδυσης των αλυσίδων αυξήθηκε στο 50,5% το 2021.
Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από τα μισά από αυτά τα ξενοδοχεία είναι επώνυμα με ίσα μέρη που αποτελούνται από διεθνείς επωνυμίες και εγχώριες επωνυμίες.
Συνήθως στοχεύουν στο τμήμα του ξένου τουρισμού με υψηλές αποδοχές, κυρίως από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο και ως εκ τούτου, διαθέτουν πολύ υψηλότερη τιμή δωματίου από την υπόλοιπη αγορά.

Η Ρώμη παραμένει ο κόμβος ανάπτυξης της χώρας

Όπως υπογράμμισε η Thuy Tran, διαχειρίστρια περιουσιακών στοιχείων ξενοδοχείου στην Global Asset Solutions “η Ρώμη παραμένει ο κόμβος ανάπτυξης της χώρας, με το Μιλάνο και τη Βενετία να είναι τα αιώνια φαβορί.

Αυξανόμενο είναι το ενδιαφέρον και για άλλες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων δευτερευουσών πόλεων όπως η Βερόνα, η Μπολόνια, το Τορίνο, η Νάπολη και η Κατάνια, καθώς και για παράκτιες πόλεις και, φυσικά, την περιοχή των λιμνών, ιδίως από τα πιο εξειδικευμένα brands.

Για τους δυνητικούς επενδυτές, η έλξη της Ιταλίας αυξάνεται συνεχώς. Η σπανιότητα των πρώτων κατηγοριών περιουσιακών στοιχείων σε κεντρικές τοποθεσίες έχει οδηγήσει την αγορά για μετατροπές και επανατοποθετήσεις, γεγονός που έχει χρησιμεύσει για να προσελκύσει εκείνους με στρατηγικές προστιθέμενης αξίας”.

Μεγάλες ξενοδοχειακές συναλλαγές (2021-2023)

Πηγή: Global Asset Solutions

Η Ιταλία απομακρύνεται από το οικογενειακό μοντέλο ξενοδόχων

Ιστορικά, η ξενοδοχειακή αγορά στην Ιταλία ήταν κατακερματισμένη και χαρακτηριζόταν από την ιδιοκτησία γενεών, γεγονός που καθιστά δύσκολη την πρόσβαση για τους εξωτερικούς επενδυτές.
Ωστόσο, η πανδημία προκάλεσε αλλαγές και η χώρα απομακρύνεται από το οικογενειακό μοντέλο ξενοδόχων.

Πολλές οικογενειακές επιχειρήσεις είναι υπό το βάρος του χρέους μετά τον Covid, το οποίο δυσκολεύονται να αποπληρώσουν, ιδίως αν δέχονται πιέσεις λόγω αναχρηματοδότησης.

Ως αποτέλεσμα, αναμένεται να προκύψουν όλο και περισσότερες ευκαιρίες για ξένους επενδυτές τα επόμενα χρόνια, ιδίως καθώς η πραγματικότητα αρχίζει να μειώνει το χάσμα μεταξύ προσφοράς και αξίας.

Αναμφισβήτητη η ελκυστικότητα διεθνών αλυσίδων luxury

Ενώ το συναίσθημα για τους ξένους επενδυτές που αγοράζουν ιταλικά βραβευμένα ξενοδοχεία είναι διχαστικό μεταξύ των τοπικών εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας, η ελκυστικότητα των διεθνών αλυσίδων luxury ξενοδοχείων που φέρνουν εύπορους τουρίστες στη χώρα είναι αναμφισβήτητη.

Αυτό θα βοηθήσει επίσης στην αναβάθμιση του τοπικού εργατικού δυναμικού και στη δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας, καθώς τα πολυτελή ξενοδοχεία γενικά απαιτούν υψηλότερη αναλογία προσωπικού ανά επισκέπτη.

Οφέλη θα έχουν και οι τοπικές οικονομίες, αφού οι επιχειρήσεις που θα αναπτυχθούν γύρω από αυτά τα ξενοδοχεία θα επηρεάσουν θετικά τα έσοδα αλλά και την εικόνα ολόκληρου του προορισμού.

 

The post Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ιταλία appeared first on Tourism Today.

Read 78 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us