Σάββατο, 27 Απριλίου 2024
Τεχνολογία 25 Νοεμβρίου 2023

Ποια ταξιδιωτική τάση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής

Ποια ταξιδιωτική τάση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής Ποια ταξιδιωτική τάση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής Ποια ταξιδιωτική τάση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

H «προσιτή πολυτέλεια» γίνεται όλο και πιο δημοφιλής ταξιδιωτική τάση, παρά τη συμπίεση των προϋπολογισμών πολλών παραθεριστών, όπως αποκάλυψε μελέτη της World Travel Market (WTM) 2023, σε συνεργασία με την Oxford Economics.

Οι καταναλωτές παραμένουν αποφασισμένοι να πάνε διακοπές και πολλοί εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στις επιλογές luxury.

Η μελέτη εξηγεί ότι αυτός ο τομέας ανάπτυξης στα ταξίδια ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη τάση των καταναλωτών να αναζητούν νέες και μοναδικές εμπειρίες στις διακοπές.

«Μετά την πανδημία και τους περιορισμούς στα ταξίδια, πολλοί ήθελαν να αναβαθμίσουν την εμπειρία τους, καθώς θέλουν να ζήσουν τις χαμένες τουριστικές εμπειρίες», αναφέρει.

Σημειώνεται «οι ταξιδιώτες που δεν επηρεάζονται από την οικονομική ύφεση είναι πιθανό να συνεχίσουν να επιλέγουν προορισμούς πολυτελείας.

Εν τω μεταξύ, όσοι ανήκουν σε ομάδες χαμηλότερου εισοδήματος μπορεί να αισθάνονται όλο και περισσότερο τον αντίκτυπο του συμπιεσμένου προσωπικού εισοδήματος. Αυτοί  αναζητούν περισσότερες επιλογές ταξιδιού με προϋπολογισμό ή να μειώνουν συνολικά τα ταξίδια τους».

Η μελέτη αναφέρει στοιχεία καταναλωτών των ΗΠΑ από το MMGY, τα οποία υποδηλώνουν ότι το κόστος ζωής επηρεάζει περισσότερο τα νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα κάτω των 50.000 δολάρια. Ωστόσο, όσοι κερδίζουν περισσότερα έδειξαν «μεγάλη πιθανότητα» μελλοντικών ταξιδιών.

Προειδοποιεί ότι ορισμένοι από τους παράγοντες της ζήτησης για ταξίδια μετά την πανδημία μπορεί να έχουν «αντιστραφεί τους τελευταίους μήνες», θέτοντας κίνδυνο για τη συνεχιζόμενη επέκταση.

Επισημαίνει το επίμονα υψηλό κόστος και την ανάκαμψη της στερλίνας και του ευρώ. Αυτό καθιστά την αγοραστική δύναμη του δολαρίου ΗΠΑ πιο αδύναμη στην Ευρώπη.

Η τιμή των καυσίμων αεροσκαφών είναι σημαντικά υψηλότερη από ό,τι στην αρχή του έτους, ασκώντας πίεση στους ναύλους των αεροπορικών εισιτηρίων.

Εν τω μεταξύ, η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα προσφοράς, εν μέσω γεωπολιτικών γεγονότων όπως η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Παράλληλα οι ελλείψεις προσωπικού εξακολουθούν να επηρεάζουν πολλές αγορές. Μεγάλος αριθμός εργαζομένων μεταπήδησε σε άλλους τομείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Το προσωπικό διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών δέχεται επίσης πιέσεις καθώς αυξάνονται τα δικά τους μεταφορικά και άλλα έξοδα διαβίωσης.

Παρά αυτούς τους αντίθετους ανέμους, «το υψηλότερο κόστος δεν έχει αποτελέσει ακόμη σημαντικό αποτρεπτικό παράγοντα για την ανάπτυξη. Και οι ταξιδιώτες φαίνεται πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω».

«Βρισκόμαστε μάρτυρες μιας αξιοσημείωτης ανθεκτικότητας, καθώς οι άνθρωποι εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, επισημαίνει η Juliette Losardo, Διευθύντρια Έκθεσης της WTM.
Πολλοί αναζητούν οικονομική πολυτέλεια, όπως καταλύματα με υψηλότερη βαθμολογία ή premium economy και business class αντί για economy».

Όπως υπογραμμίζει ο Dave Goodger, Διευθύνων Σύμβουλος EMEA στο Oxford Economics, «τα ευρήματα δείχνουν πώς οι καταναλωτές έχουν μια φαινομενικά ακόρεστη ζήτηση για ταξίδια παρά το περίπλοκο οικονομικό περιβάλλον».

The post Ποια ταξιδιωτική τάση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής appeared first on Tourism Today.

Read 75 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us