Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 03 Αυγούστου 2023

Ποια είναι η νέα τάση στους ταξιδιώτες Gen Z

Ποια είναι η νέα τάση στους ταξιδιώτες Gen Z Ποια είναι η νέα τάση στους ταξιδιώτες Gen Z Ποια είναι η νέα τάση στους ταξιδιώτες Gen Z
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η προώθηση του τουρισμού μέσω των social media οδηγεί στη νέα ταξιδιωτική τάση που ονομάζεται αισθητικός τουρισμός.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν διευκολύνει τους ανθρώπους να εξερευνούν νέα μέρη και να μοιράζονται τις εμπειρίες και τις συστάσεις τους με ένα ευρύτερο κοινό.

Αυτό έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον στους τουρίστες της Gen Z, που είναι πλέον πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν.
Η τάση αυτή, οδήγησε επίσης στον αισθητικό τουρισμό, με βάση αναζητήσεις Google  και πίνακες Pinterest.

Ο αισθητικός τουρισμός δίνει έμφαση στην οπτική ελκυστικότητα ενός προορισμού έναντι άλλων πτυχών, όπως η ιστορική, η πολιτιστική ή η φυσική σημασία.

Πολλοί άνθρωποι θέλουν να ακολουθούν το αισθητικό τους μοτίβο όταν ταξιδεύουν χάρη στους δημιουργούς περιεχομένου που μοιράζονται τα ρούχα, τα γεύματα, τα τοπία, τα ξενοδοχεία, τα κέντρα διασκέδασης και τις εμπειρίες διακοπών τους.

Σύμφωνα με το Pinterest η Gen Z το χρησιμοποιεί για να περιηγηθεί σε πίνακες και συλλογές. Αναζητούν έμπνευση για το επόμενο ταξίδι τους βλέποντας εικόνες από διάφορα μέρη.

Οι παγίδες στα ταξίδια αισθητικής

Ωστόσο, η τάση #travelaesthetic είναι πρόβλημα για τους προορισμούς αλλά και για τους ταξιδιώτες.

Οι τουρίστες έχουν αναπτύξει μια ιδεαλιστική άποψη για τους προορισμούς χάρη στις εικόνες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτές οι εικόνες συχνά απεικονίζουν ένα γραφικό και εκπληκτικό τοπίο. Ωστόσο, είναι συχνά παραποιημένες ή εξαιρετικά επιμελημένες και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την πραγματικότητα της τοποθεσίας.

Διάφορα μέσα έχουν διαιωνίσει αυτές τις μη ρεαλιστικές προσδοκίες με την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων της τηλεόρασης, των ταινιών και των ταξιδιωτικών περιοδικών.
Ωστόσο, τα social media έχουν απλώς ενισχύσει το αποτέλεσμα.

Ενώ όλοι ελπίζουν σε ένα ιδανικό ταξίδι, τα πραγματικά αξιοθέατα μπορεί μόνο μερικές φορές να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.
Καμία κουλτούρα δεν μπορεί να συνοψιστεί αποτελεσματικά σε μία εικόνα. Τα social media άλλαξαν το παιχνίδι και ο ανταγωνισμός για λίγα δευτερόλεπτα προσοχής, είναι ο τρόπος με τον οποίο συγκεκριμένοι προορισμοί υποτιμώνται και αγνοούνται.

Από τότε που τα ταξίδια ξεκίνησαν μαζικά μετά την πανδημία, τα τουριστικά συμβούλια και οι ταξιδιωτικοί φορείς προσπάθησαν να αποτρέψουν μια ολόκληρη κουλτούρα ή προορισμό σε μια ενιαία εικόνα, αξιοποιώντας την περιπλάνηση και την επιθυμία των ανθρώπων να βρίσκονται κάπου μακριά από την καθημερινότητα τους.

The post Ποια είναι η νέα τάση στους ταξιδιώτες Gen Z appeared first on Tourism Today.

Read 172 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us