Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 08 Φεβρουαρίου 2024

Phocuswright: Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024

Phocuswright: Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024 Phocuswright: Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024 Phocuswright: Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Tις πιο σημαντικές τάσεις καινοτομίας στην ταξιδιωτική τεχνολογία και διανομή για το 2024 και μετά, εντοπίζει η Phocuswright.

Η «αβεβαιότητα» μπορεί να είναι η μόνη λέξη που αποτυπώνει καλύτερα τη συνεχιζόμενη αναστάτωση που έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια, από την πανδημία έως τα ακραία καιρικά φαινόμενα, τον πληθωρισμό, τα υψηλά επιτόκια και τις γεωπολιτικές εντάσεις.
Σε άστατους καιρούς, η βαθύτερη κατανόηση των σημαντικών τάσεων γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη. Ενώ η αβεβαιότητα στον κόσμο μπορεί να αυξάνεται, είναι σαφές ότι πολλά πράγματα στα ταξίδια είναι σίγουρα:

Η ταξιδιωτική ζήτηση είναι ανθεκτική, έχοντας δείξει ότι μπορεί και θα ανακάμψει ακόμα και από τις πιο δύσκολες συνθήκες
Περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που δεν αγκαλιάζουν τις αναδυόμενες τεχνολογίες βρίσκονται σε τροχιά απαρχαιότητας.

Αν το 2023 ήταν η χρονιά που η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) κέρδισε όλα τα πρωτοσέλιδα, το 2024 θα είναι η χρονιά που οι εταιρείες θα αρχίσουν να τη λειτουργούν.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μετατραπεί από κάτι απόκρυφο σε κάτι που σχεδόν όλοι έχουν ακούσει και κάθε εταιρεία πρέπει να το αγκαλιάσει. Και ενώ η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φαινόταν ως η μόνη τεχνολογική ιστορία τελευταία, υπάρχουν πολλές άλλες εξελίξεις στα ταξίδια και την τεχνολογία που θα επηρεάσουν τον τρόπο λειτουργίας των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων τα επόμενα χρόνια.

Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024

1. Υποεκτιμημένη τεχνολογία στα ταξίδια

Οι κύριοι περιοριστικοί παράγοντες για την υιοθέτηση της τεχνολογίας προέρχονται από ανησυχίες για το κόστος της ενσωμάτωσης της, τον φόβο της απώλειας χρόνου σε μόδες και και τη μη επιθυμία συμβιβασμού της βασικής ανθρώπινης επαφής των ταξιδιών.
Πέρα από την τεχνητή νοημοσύνη, η σχετική έλλειψη χρηματοδότησης υποδεικνύει μια υποεκτίμηση της νέας τεχνολογίας στα ταξίδια, η οποία οδηγεί σε μια μη ικανοποιητική εμπειρία του ταξιδιώτη.

2. Σε ποιον ανήκει το προφίλ του πελάτη

Η δυναμική αναπτύσσεται για την αποσύνδεση της ταυτότητας από τα ατομικά προφίλ που καθοδηγούνται από τον προμηθευτή, υιοθετώντας μια αυτόνομη ψηφιακή ταυτότητα (SSI) που ανήκει και ελέγχεται από το άτομο.
Η ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη δημιουργία πιο ουσιαστικών, εξατομικευμένων προσφορών από τους προμηθευτές. Μπορεί επίσης να αποτελέσει μια ευκαιρία για τις προνοητικές επιχειρήσεις να κατακτήσουν μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές τους.

3. Πώς η μείωση των εκπομπών περικόπτει τα εταιρικά ταξίδια

Είναι δύσκολο να προβλεφθεί ο ακριβής αντίκτυπος των δράσεων βιωσιμότητας στα επαγγελματικά ταξίδια, αλλά είναι δισεκατομμύρια δολάρια, αν σχεδόν οι μισές εταιρείες σχεδιάζουν να μειώσουν τις δαπάνες. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κόσμου, αυτό που είναι καλό για το περιβάλλον μπορεί να μην είναι τόσο καλό για τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις.
Κατανοώντας τον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες επιχειρήσεις σχεδιάζουν να επιτύχουν τους στόχους βιωσιμότητας, μπορούμε να προβλέψουμε καλύτερα την ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών.

4. Συμβαδίζοντας με τη Gen AI στα ταξίδια

Καθώς ο κλάδος ξεπερνάει την αρχική διαφημιστική εκστρατεία, το 2024 θα αφορά την αξιοποίηση των όσων έχουν μάθει μέχρι στιγμής για να επικεντρωθούν στις πιο επωφελείς περιπτώσεις χρήσης – και να αποφύγουν τη σπατάλη πόρων σε αυτές που δεν έχουν σαφή απόδοση επένδυσης (ROI).

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες το 2024 αναμένεται να επιταχύνουν τις επενδύσεις σε γεννητικές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Αλλά ο διαχωρισμός των κερδοφόρων περιπτώσεων χρήσης από τις χαμένες θα είναι μια συνεχής διαδικασία δοκιμής και λάθους.

5. Έρχονται αυτόνομοι πράκτορες στα ταξίδια

Το GenAI επιτρέπει ολοένα και περισσότερο την αυτόνομη δημιουργία σύνθετων τύπων περιεχομένου σε μορφή κειμένου, ήχου, ακόμη και βίντεο. Αυτό θα επηρεάσει μακροπρόθεσμα τον κλάδο. Η έννοια των αυτόνομων πρακτόρων υπόσχεται την πραγματική αυτοματοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού και κράτησης ταξιδιών, αλλά πώς θα μοιάζει αυτή η διεπαφή;

6. Ετοιμαστείτε να αποδεχτείτε το ψηφιακό ευρώ, τη ρουπία και το γουάν

Κάτι που μπορεί να περνά απαρατήρητο από ορισμένους στον κλάδο είναι το γεγονός ότι οι κεντρικές τράπεζες σε όλο τον κόσμο έχουν αρχίσει να εκδίδουν ψηφιακά νομίσματα. Αυτά τα ψηφιακά νομίσματα κεντρικών τραπεζών (CBDC) έχουν πολλά χαρακτηριστικά παρόμοια με τα κρυπτονομίσματα, αλλά προωθούνται και ελέγχονται από τις υπάρχουσες κεντρικές τράπεζες και όχι από εταιρείες ή αποκεντρωμένους οργανισμούς.

Οι δηλωμένοι στόχοι των CBDCs είναι να αυξήσουν την ιδιωτικότητα, τη δυνατότητα μεταφοράς, την ευκολία, την προσβασιμότητα και την ασφάλεια, αλλά ο κεντρικός έλεγχος των CBDCs έχει προκαλέσει σημαντικές ανησυχίες σχετικά με τα ίδια ζητήματα.

Τα ταξίδια μπορούν να αποτελέσουν μια ισχυρή δύναμη για το καλό και μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης όπου χρειάζεται, είτε μεταξύ εταιρειών και πελατών, είτε μεταξύ εθνών, είτε μεταξύ ανθρώπων και υπολογιστών. Η γεννητική τεχνητή νοημοσύνη έχει το μερίδιό της σε προβλήματα που δημιουργούν έλλειψη εμπιστοσύνης, από μεροληψία έως παραισθήσεις και παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Πράγματι, όλες οι εκκολαπτόμενες τεχνολογίες παλεύουν με ζητήματα που σχετίζονται με την εμπιστοσύνη καθώς κάνουν το ταξίδι από το περιθώριο στην επικρατούσα τάση. Η συνεχής ενημέρωση για τις τελευταίες καινοτομίες αποτελεί το θεμέλιο λίθο πάνω στον οποίο μπορούμε να κατανοήσουμε πώς να αξιοποιήσουμε αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες, εγκαθιδρύοντας και ενισχύοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη στα οικοσυστήματα μας.

 

 

 

The post Phocuswright: Oι 6 μεγαλύτερες τάσεις στην ταξιδιωτική καινοτομία το 2024 appeared first on Tourism Today.

Read 75 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us