Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις τάσεις και τς προκλήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ προορισμού το 2024 και μετά, αποκαλύπτει η μελέτη State of Destination Marketing της Sojern, που ανέλυσε περισσότερους από 300 Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμού (DMO) παγκοσμίως.
Για τη μελέτη σχετικά τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ 2024 η Sojern συνεργάστηκε με το Digital Tourism Think Tank, με το Brand USA, το Destination Canada και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).
Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης
Οι ειδικοί στο μάρκετινγκ προορισμών πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον κλάδο.
- Το 49% των DMO αναμένει σημαντικό αντίκτυπο από την τεχνητή νοημοσύνη.
- Στη δημιουργία και την εξατομίκευση περιεχομένου, το 37% πίστευε ότι θα έχει υψηλό αντίκτυπο, ενώ το 44% είπε κάποιο αντίκτυπο.
- Στη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση καμπάνιας, το 29% είπε ότι θα έχει υψηλό αντίκτυπο έναντι του 47% που είπε κάποιο αντίκτυπο.
- Στην ανάλυση και την ερμηνεία δεδομένων, το 38% βλέπει υψηλό αντίκτυπο ενώ το 43% κάποιο αντίκτυπο.
Οι προορισμοί λένε ότι το 20-40% των προϋπολογισμών αφιερώνεται στη δημιουργία περιεχομένου με το υπόλοιπο 60-80% να πηγαίνει στο μάρκετινγκ επί πληρωμή για την προώθηση του.
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Σχεδόν όλοι οι DMO, το 96%, δήλωσαν ότι θεωρούν τη διαφήμιση στα social media υψηλής ή μέσης σημασίας.
- Το 95% χαρακτήρισε υψηλής ή μέσης σημασίας την αναζήτηση.
- Ο προγραμματισμός είναι υψηλής ή μέσης σημασίας για το 86%.
- Υψηλής ή μέσης σημασίας είναι το influencer μάρκετινγκ για το 74%.
Παρά την αναγνώριση της σημασίας του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το TikTok θεωρείται ως ένα από τα τρία κορυφαία κανάλια κοινωνικού μάρκετινγκ μόνο από το 29% των DMO.
Δεδομένα και προκλήσεις
- Το 54%, θεωρεί τα δεδομένα ως την πιο πολύτιμη πηγή για τον προγραμματισμό μάρκετινγκ.
- Το 38% είπε το ίδιο για δεδομένα στις αναφορές καμπάνιας.
Όσον αφορά στις προκλήσεις της χρήσης δεδομένων στο μάρκετινγκ, η έλλειψη ενσωμάτωσης δεδομένων μεταξύ των καναλιών επισημάνθηκε ως η κύρια ανησυχία. Ακολουθούν το υψηλό κόστος απόκτησης δεδομένων και η περιορισμένη πρόσβαση σε ποιοτικά δεδομένα.
The post Οι τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ προορισμού 2024 και μετά appeared first on Tourism Today.