Τρίτη, 21 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 07 Μαρτίου 2024

Μειώνουν τις δαπάνες οι Ευρωπαίοι φέτος | Δημοφιλής επιλογή η Ελλάδα

Μειώνουν τις δαπάνες οι Ευρωπαίοι φέτος | Δημοφιλής επιλογή η Ελλάδα Μειώνουν τις δαπάνες οι Ευρωπαίοι φέτος | Δημοφιλής επιλογή η Ελλάδα Μειώνουν τις δαπάνες οι Ευρωπαίοι φέτος | Δημοφιλής επιλογή η Ελλάδα
Rate this item
(0 votes)

Σε μείωση των δαπανών προκειμένου να αντιμετωπίσουν το υψηλό κόστος διαβίωσης προχωρούν οι Ευρωπαίοι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accor.

Εντούτοις, τα ταξίδια παραμένουν προτεραιότητα με την πλειονότητα να εκτιμά πως θα είναι σε θέση να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2024, συγκριτικά με πέρυσι.

Δημοφιλείς προορισμοί αναδεικνύονται οι χώρες της νότιας Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

  • Συγκεκριμένα το 54% δηλώνει ότι το ταξιδιωτικό budget φέτος θα είναι μεγαλύτερο
  • Την ίδια στιγμή το 11% δηλώνει ότι θα ξοδέψει λιγότερα

Ωστόσο η συντριπτική πλειονότητα, 87%, λαμβάνει μέτρα για τη μείωση του κόστους, όπου αυτό είναι δυνατό, εξέλιξη που όπως επισημαίνεται στην έρευνα ενδέχεται να διαμορφώσει τις ταξιδιωτικές προσφορές.

  • Το 27% επιλέγει οικονομικότερα καταλύματα
  • Το 27% μειώνει τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό
  • Μόλις το 12% δηλώνει ότι επηρεάζεται από προορισμούς που είδε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ο αριθμός των διεθνών ταξιδιών αναψυχής είναι ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με πέρυσι και τα διεθνή ταξίδια, ενώ ανάλογη είναι η εικόνα και στα ταξίδια bleisure.

  • Ένας στους πέντε Ευρωπαίους ταξιδιώτες (19%) αναμένει να κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι bleisure το 2024 λόγω των πιο ευέλικτων προτύπων εργασίας,
  • Η νότια Ευρώπη εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των προορισμών, με έναν στους τέσσερις (23%) να προγραμματίζει ένα ταξίδι στην Ισπανία φέτος, ακολουθούμενη από την Ιταλία (18%), τη Γαλλία (16%), την Πορτογαλία και την Ελλάδα (13%).
  • Εκτός Ευρώπης, το 16% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών σκοπεύει να ταξιδέψει στη Βόρεια ή Κεντρική Αμερική φέτος, με το ίδιο ποσοστό να σχεδιάζει ένα ταξίδι στην Ασία.
  • Η κλιματική αλλαγή συμβάλλει εν μέρει στην αποφυγή της περιόδου αιχμής. Ένας στους τρεις σε όλη την Ευρώπη (32%) ισχυρίζεται ότι θα επιλέξει περιόδους εκτός αιχμής για τις διακοπές του, προκειμένου να μειώσει το κόστος.
  • Ένας στους πέντε (19%) αναμένει να το πράξει για να αποφύγει τις υψηλές θερμοκρασίες που καταγράφηκαν το περασμένο καλοκαίρι στη νότια Ευρώπη.

Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι προορισμοί με ιδιαίτερα ζεστό καιρό ενδέχεται να διευρύνουν την τουριστική περίοδο.

  • Επτά στους δέκα ταξιδιώτες (71%) αναφέρουν ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική για τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις. Από τις ευρωπαϊκές χώρες της έρευνας, οι ταξιδιώτες στην Ιταλία επικεντρώνονται περισσότερο στα «πράσινα» ταξίδια, με το 82% να υποστηρίζει ότι η ύπαρξη βιώσιμων επιλογών είναι σημαντική για τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Ακολουθούν η Ισπανία (78%) και η Πολωνία (77%), με τους Βρετανούς ταξιδιώτες να υστερούν (61%).
  • Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες (77%) λένε ότι οι ανησυχίες για το κλίμα θα έχουν αντίκτυπο στις ταξιδιωτικές επιλογές τους.
  • Το 11% θα επιλέξει να ταξιδεύει λιγότερο συχνά
  • Το 14% θα πετάει λιγότερο
  • Το 10% θα αναζητήσει παρόχους βιώσιμων καταλυμάτων ή τουριστικούς πράκτορες

Εντούτοις, παρά τις καλές τους προθέσεις, οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν εμπόδια που τους εμποδίζουν να κάνουν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

  • Το 38% ανέφερε ως βασικό παράγοντας το κόστος
  • Το 23% την ελλιπή πληροφόρηση

Οι ταξιδιώτες λαμβάνουν πρώτα συστάσεις από φίλους και συγγενείς σχετικά με τους προορισμούς για τις διακοπές τους

  • το 35% λέει ότι αυτό επηρεάζει τα σχέδιά του,
  • Το 29% επηρεάζεται από τις διαδικτυακές κριτικές σε ιστότοπους όπως το TripAdvisor.

Οι αξιόπιστες επιχειρήσεις και επωνυμίες είναι ζωτικής σημασίας για τις επιλογές των ταξιδιωτών

  • Το 17% το αναφέρει ως σημαντικό παράγοντα.
  • Το 6% θεωρεί σημαντικό παράγοντα τα προγράμματα επιβράβευσης των παρόχων καταλυμάτων
  • Το 6% τη συνεργασία με ταξιδιωτικό πράκτορα
  • Ένας στους έξι (16%) επηρεάζεται από προορισμούς που έχει δει σε τηλεοπτικά προγράμματα ή ταινίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Accor Europe & North Africa premium, midscale and economy, κ. Patrick Mendes, τόνισε σε δηλώσεις του: «Παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, το 2024 φαίνεται ότι θα είναι μια ισχυρή χρονιά για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, καθώς αποτελούν προτεραιότητα για τους καταναλωτές.

Η έκθεση αναδεικνύει ως πιο σημαντικό παράγοντα την κλιματική κρίση. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το τον τρόπο που οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ζητήματα βιωσιμότητας και αυτό θα γίνει πιο σημαντικό για τις επιλογές τους με την πάροδο του χρόνου. Η μελέτη αναδεικνύει κα άλλες κρίσιμες μακροπρόθεσμες τάσεις. Μεταξύ αυτών εστίαση των καταναλωτών στην ευεξία και το «Bleisure».

Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μια στρατηγική για να ανταποκρίνονται σε αυτές τις εξελισσόμενες ανάγκες, να καλύπτουν αυτή τη σημαντική ζήτηση και να παραμένουν μπροστά από τον ανταγωνισμό».

Αναφέρεται ότι η έρευνα, βασίστηκε σε δείγμα 8.000 ταξιδιωτών από επτά ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου

The post Μειώνουν τις δαπάνες οι Ευρωπαίοι φέτος | Δημοφιλής επιλογή η Ελλάδα appeared first on Tourism Today.

Read 40 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us