Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 05 Μαρτίου 2024

Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι

Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά το καλό ξεκίνημα της σεζόν του ταξιδιωτικού κλάδου, η καμπύλη κρατήσεων στην TUI συνεχίζει να παρουσιάζει μια σαφή ανοδική τάση.

«Η επιχείρηση μας για τις έγκαιρες κρατήσεις τρέχει με πλήρη ταχύτητα με ένα μεγάλο μερίδιο νέων πελατών που ξεπερνά το 40%, δήλωσε ο Stefan Baumert, CEO της TUI Γερμανίας κατά την έναρξη της ITB Berlin.

Περίπου το 80% των κρατήσεων αυτή την στιγμή στην TUI αφορούν το καλοκαίρι. Το ποσοστό των έγκαιρων κρατήσεων είναι ιδιαίτερα υψηλό μεταξύ των οικογενειών». Σύμφωνα με τον ίδιο, το καλοκαίρι που έρχεται έχει κλείσει «πολύ καιρό εκ των προτέρων».

  • Το 60% των κρατήσεων έγιναν τουλάχιστον τρεις μήνες πριν από την έναρξη του ταξιδιού.
  • Οι ισχυρότεροι μήνες κράτησης είναι αυτή τη στιγμή ο Ιούνιος και ο Ιούλιος, ακολουθούμενοι από τον Αύγουστο.

Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι

Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι. Το αγαπημένο ελληνικό νησί της Κρήτης έφτασε στην τρίτη θέση της κατάταξης της TUI.

Η Ρόδος, η Χουργκάντα ​​και η Κως ακολουθούν από την τέταρτη έως την έκτη θέση.

Τα Κανάρια Νησιά Φουερτεβεντούρα και Γκραν Κανάρια βρίσκονται στην έβδομη και όγδοη θέση, ακολουθούμενα από την ηπειρωτική Ισπανία και την Τενερίφη.

Οι ανερχόμενοι προορισμοί στη Μεσόγειο το καλοκαίρι είναι η Βουλγαρία με αύξηση 23% στις κρατήσεις και η Αλβανία με τριψήφια αύξηση.

Η Μαγιόρκα παραμένει στην κορυφή

Τα τρέχοντα αποτελέσματα της έρευνας YouGov είναι συνεπή με τις τάσεις κρατήσεων TUI. Οι διακοπές στη Μεσόγειο θα είναι πιο περιζήτητες το καλοκαίρι του 2024 από ποτέ.
Η Μαγιόρκα παραμένει το αδιαμφισβήτητο νούμερο ένα με εντυπωσιακή αύξηση στις κρατήσεις κατά 31% επί του παρόντος, ακολουθούμενη από κοντά στην Τουρκική Ριβιέρα με εξίσου υψηλή αύξηση 29%.

«Στην Τουρκία θέλουμε να ξεπεράσουμε το όριο του ενός εκατομμυρίου επισκεπτών από τη Γερμανία. Θα φέρουμε επίσης παραθεριστές στην Τουρκική Ριβιέρα και πάλι για πρώτη φορά αυτό το καλοκαίρι με τη δική μας αεροπορική εταιρεία TUI fly», είπε ο Stefan Baumert.

Πολλά νέα ανοίγματα και νέες προσθήκες κάνουν τις διακοπές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες φέτος. Το νέο TUI Magic Life Beldibi θα ανοίξει στο Kemer τον επόμενο μήνα ως κλαμπ μόνο για ενήλικες.

Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφουν όλο και περισσότερο το καλοκαίρι. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να επεκτείνουν τη θέση τους ως νούμερο ένα, ακολουθούμενες από την Ταϊλάνδη και τις Μαλδίβες. Στόχοι προώθησης είναι επίσης ο Μαυρίκιος (+35 τοις εκατό) και η Ζανζιβάρη (+27 τοις εκατό).

Η TUI ανοίγει εκεί την άνοιξη το πρώτο ξενοδοχείο της νέας πολυτελούς μάρκας The Mora, το οποίο θα προσελκύσει πελάτες υψηλού εισοδήματος που είναι πιο πιθανό να επενδύσουν σε εμπειρίες παρά σε προϊόντα πολυτελείας.

Το μεγάλο ενδιαφέρον για τα ταξίδια στην πόλη, τη δεύτερη πιο δημοφιλή μορφή ταξιδιού στην έρευνα του YouGov, αντικατοπτρίζεται και στα στοιχεία της TUI με αύξηση κρατήσεων 13%.
Πρωταγωνιστής είναι η Νέα Υόρκη, ακολουθούμενη από το Αμβούργο και τη Ρώμη. Η πρωτεύουσα της Ιταλίας είναι το ανερχόμενο αστέρι στα ταξίδια στην πόλη με αύξηση 41%.

Κανάλια κράτησης

Οι κρατήσεις μέσω Διαδικτύου είναι το νούμερο ένα. Ωστόσο, οι προσωπικές συμβουλές σε ταξιδιωτικά γραφεία επιστρέφουν, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ομάδων-στόχων.

Ένας στους τρεις ανθρώπους θα ήθελε να κάνει κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο και πάλι πιο συχνά (34% ατόμων 25 έως 34 ετών).

«Παράξενα, το ποσοστό είναι σημαντικά υψηλότερο από ό,τι μεταξύ των παλαιότερων ομάδων στόχων, τονίζει ο Benjamin Jacobi, Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ TUI Γερμανίας.

Οι συμβουλές των ειδικών εκτιμώνται περισσότερο από τους νεότερους. Συνολικά, ήταν σχεδόν διπλάσιοι από εκείνους άνω των 55 ετών.

Βλέπουμε επίσης ότι όλο και περισσότεροι νέοι πελάτες από νεότερες γενιές κάνουν κράτηση μέσω των ταξιδιωτικών πρακτορείων.
Στους νεότερους αρέσει να λαμβάνουν συμβουλές από ειδικούς γιατί τους εξοικονομεί χρόνο, τον οποίο μπορούν να επενδύσουν στην οικογένεια και τους φίλους, δηλαδή στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής».

Οι παραθεριστές περιποιούνται τους εαυτούς τους περισσότερο

Οι παραθεριστές περιποιούνται τους εαυτούς τους περισσότερο και χαίρονται να ξοδεύουν επιπλέον χρήματα σε πρόσθετες υπηρεσίες στις διακοπές, όπως:

  • Δωμάτιο με θέα στη θάλασσα ή καμπίνα μπαλκονιού στο πλοίο (37% το καθένα)
  • Θέση στο αεροπλάνο με περισσότερο χώρο για τα πόδια (31%)
  • Ενοικίαση αυτοκινήτου (29%)
  • Ιδιωτική μεταφορά από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο (28%)
  • Εκδρομές και εμπειρίες (28%).

Οπως επισημαίνει ο Benjamin Jacobi «οι πρόσθετες υπηρεσίες για περισσότερη απόλαυση και άνεση στις διακοπές γίνονται όλο και πιο σημαντικές. Βλέπουμε σημαντικές αυξήσεις στον αριθμό των επιπλέον κρατήσεων. Η καλή εξυπηρέτηση ανταμείβεται επίσης. Το 80% των πελατών κάνει κράτηση για πακέτα υπηρεσιών».

Το 19% των νεότερων είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για ένα ξενοδοχείο που χαρακτηρίζεται από οικολογική και κοινωνική δέσμευση, σε σχέση με το 7% των ατόμων άνω των 55 ετών.
Τα τοπικά τρόφιμα και προϊόντα, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ δημοφιλή στους ταξιδιώτες, σε ποσοστό άνω του 40% το καθένα.

The post Η TUI αναμένει υψηλό όλων των εποχών για την Ελλάδα το επόμενο καλοκαίρι appeared first on Tourism Today.

Read 36 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us