Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 01 Φεβρουαρίου 2024

Γιατί δείχνουν την «πλάτη» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες

Γιατί δείχνουν την «πλάτη» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες Γιατί δείχνουν την «πλάτη» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες Γιατί δείχνουν την «πλάτη» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες
Rate this item
(0 votes)

Το 81%  των επαγγελματιών ταξιδιωτών δεν επιλέγει την ενοικίαση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα ταξίδια τους. Αυτό προέκυψε από την τελευταία έρευνα της BCD Travel σε 900 επαγγελματίες ταξιδιώτες στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη που νοίκιασαν ένα αυτοκίνητο τουλάχιστον μία φορά πέρυσι.

Οι κυριότεροι λόγοι για την εν λόγω απόφασή τους είναι :

  • Tα πολύπλοκα logistics (46%).
  • H χαμηλή διαθεσιμότητα στην τοποθεσία ενοικίασης (35%).
  • H μικρή εμβέλεια (33%).
  • Η πολιτική της εταιρείας τους δεν περιλαμβάνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (12%).

Ποιοι παράγοντες οδηγούν στην ενοικίαση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Όσοι νοικιάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρακινούνται από τη βιωσιμότητα (51%), την επιθυμία τους να δοκιμάσουν ένα ηλεκτρικό όχημα (29%) και την ευρεία διαθεσιμότητα στην τοποθεσία ενοικίασης (24%).

Σύμφωνα με την έρευνα, οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες νοικιάζουν ένα αυτοκίνητο για να επισκεφθούν το γραφείο της εταιρείας τους, να συναντηθούν με πελάτες ή να παράσχουν υπηρεσίες επιτόπου.

Οι σημαντικότεροι λόγοι για να νοικιάσετε αυτοκίνητο αντί να χρησιμοποιήσετε άλλα μέσα μεταφοράς είναι η ευκολία (64%), η ταχύτητα (36%), η έλλειψη εναλλακτικών (32%) και η τιμή (30%).

Πολιτική εταιρειών

Οι εταιρείες εφαρμόζουν μια πολιτική για την εξοικονόμηση και τη βιωσιμότητα. Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους ενθαρρύνουν τον ανεφοδιασμό ενοικιαζομένων αυτοκινήτων πριν τα επιστρέψουν (64%) και μοιράζονται ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με συναδέλφους (53%). Μόνο το 4% λέει ότι η πολιτική της εταιρείας τους ενθαρρύνει την ενοικίαση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Λήψη απόφασης

Η πολιτική της εταιρείας (69%) έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στην επιλογή ενοικίασης αυτοκινήτου των ταξιδιωτών. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν :

  • Tην ευκολία της τοποθεσίας παραλαβής (46%).
  • Tην τιμή (34%).
  • Tα προγράμματα επιβράβευσης (33%).

Η βιωσιμότητα σπάνια επηρεάζει την επιλογή τους:

Μόνο το 9% λαμβάνει υπόψη τη βιωσιμότητα.

Το 70% ποτέ ή σπάνια σκέφτεται τη βιωσιμότητα όταν επιλέγει ένα αυτοκίνητο.

Κράτηση

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα μέσω του διαδικτυακού εργαλείου κρατήσεων (88%), ενώ το 13% κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα και το 12% κάνει κράτηση μέσω του ιστότοπου ενοικίασης αυτοκινήτου.

Τα μεσαία/τυπικά αυτοκίνητα ενοικιάζονται συχνότερα (66%), ακολουθούμενα από compact/οικονομικά αυτοκίνητα (19%). Τα SUV ενοικιάζονται μόνο κατά 3%.

H συμπεριφορά

Όταν επιλέγουν πρόσθετες υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτου, οι ταξιδιώτες επιλέγουν κυρίως την ευκολία. Το ένα τέταρτο κάνει χρήση της παραλαβής και της αποβίβασης σε διαφορετικές τοποθεσίες. Η προπληρωμή για καύσιμα, η επιστροφή του αυτοκινήτου με άδειο ρεζερβουάρ και η αγορά ασφάλισης από έναν προμηθευτή ενοικίασης αυτοκινήτου χρησιμοποιούνται κατά ένα δέκατο.

Ικανοποίηση ταξιδιώτη

Περίπου οκτώ στους 10 ταξιδιώτες είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την πολιτική ενοικίασης αυτοκινήτων και τους προμηθευτές της εταιρείας τους. Η πλειοψηφία (64%) δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με την πολιτική ενοικίασης αυτοκινήτων της εταιρείας τους τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ωστόσο, όταν πρόκειται για προμηθευτές ενοικίασης αυτοκινήτων, σχεδόν το ένα τρίτο παραπονιέται για χαμηλή διαθεσιμότητα στόλου (33%) και μικρή διαθεσιμότητα του προτιμώμενου τύπου αυτοκινήτου (29%).

The post Γιατί δείχνουν την «πλάτη» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες appeared first on Tourism Today.

Read 60 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us