Κυριακή, 12 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 26 Δεκεμβρίου 2023

Euromonitor: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2024

Euromonitor: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2024 Euromonitor: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2024 Euromonitor: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2024
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις καταναλωτικές ταξιδιωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τις αγορές και τον τουρισμό το 2024, αποκαλύπτει η ετήσια μελέτη του Euromonitor.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι στο “μενού”

Πολλοί χρήστες του διαδικτύου παραπονέθηκαν πρόσφατα ότι το ChatGPT τεμπελιάζει. Ωστόσο, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη του OpenAI έχει απογειωθεί εκπληκτικά.

Μέσα σε δύο μήνες από την κυκλοφορία του, το ChatGPT απέκτησε 100 εκατομμύρια χρήστες, καθιστώντας μια από τις πιο δημοφιλείς καταναλωτικές εφαρμογές με την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία.
Επιπλέον, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτή η τεχνολογία θα ενσωματωθεί πιο βαθιά στην καθημερινή μας ζωή.

Οι επαγγελματίες στον τουρισμό εξετάζουν ήδη το πώς η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI) θα μπορούσε να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη. Το 42% πρότεινε την ενσωμάτωση του στον προγραμματισμό και στην κράτηση για ταξίδια.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της Generative AI και να θεσπίσουν σαφή πρότυπα για υπεύθυνη εφαρμογή.

Ο πιθανός αντίκτυπος αυτής της τεχνολογίας δεν μπορεί να αγνοηθεί και η διακυβέρνηση παραμένει μια γκρίζα ζώνη που χρειάζεται προσοχή.

Σε αναζήτηση της…ελαφρότητας

Τα τελευταία δύο χρόνια, ο κόσμος μας βρίσκεται σε μια διαρκή κρίση, που χαρακτηρίζεται από οικονομική αβεβαιότητα, πολιτικές αναταραχές και κλιματικές καταστροφές.

Σύμφωνα με το Euromonitor, όλος αυτός ο επιβλαβής θόρυβος έχει επηρεάσει αρνητικά την ψυχική υγεία των ανθρώπων. Στις μέρες μας, οι άνθρωποι αναζητούν καθημερινές δόσεις ευτυχίας για να φωτίσουν τη ζωή τους.

Οι μάρκες που μπορούν να προσθέσουν σημεία επαφής χαράς και ευτυχίας στις καμπάνιες τους θα μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρότερες συνδέσεις με τους πελάτες τους, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Αυτοί οι περισπασμοί συχνά αφήνουν μόνιμο αντίκτυπο και βελτιώνουν την αντίληψη της μάρκας και τις σχέσεις με τους πελάτες.

  • Tο 55% των καταναλωτών προτιμά να ψωνίζει σε καταστήματα που δημιουργούν ελκυστικές εμπειρίες.
  • Tο 29% είναι πρόθυμο να αφήσει τις επωνυμίες να εξατομικεύσουν τις εμπειρίες τους ανάλογα με τη διάθεση τους.

Η προσθήκη έξυπνων ή δημιουργικών μηνυμάτων για να παραγγείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης ή σήμανσης στο κατάστημα μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη προσέλκυση του κοινού.

Εν ολίγοις, οι επωνυμίες θα πρέπει να βρίσκουν ευκαιρίες να τονώνουν τους πελάτες και να προσθέτουν παιχνιδιάρικες πινελιές, αλλά πάντα να παραμένουν πιστές στην προσωπικότητα της επωνυμίας τους.

Από την πλευρά των επιχειρήσεων, το 33% εξερευνά βιωματικές μορφές καταστημάτων. Αυτή είναι μια πρόκληση και για τα ταξιδιωτικά γραφεία.

Περιβάλλον: Μεταξύ δέσμευσης και κούρασης

Οι καταναλωτές έχουν κάνει αξιοσημείωτα βήματα τα τελευταία χρόνια για την προστασία του πλανήτη.
Το 2023, πάνω από το 60% προχώρησε σε δράσεις που επηρέασαν θετικά το περιβάλλον στην καθημερινή του ζωή. Παρόλα αυτά, οι κλιματικές καταστροφές συνεχίζουν να συμβαίνουν.

Οι καταναλωτές κατανοούν ότι οι προσπάθειες τους έχουν περιορισμούς και ως εκ τούτου, απορρίπτουν μηνύματα που επιβαρύνουν αποκλειστικά τη συμπεριφορά τους.
Αντίθετα, περιμένουν από τους οργανισμούς να ηγούνται και να επιδεικνύουν τις περιβαλλοντικές τους δεσμεύσεις.

Το greenwashing, η πρακτική παραπλανητικών ή αναπόδεικτων ισχυρισμών σχετικά με τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα μιας υπηρεσίας ή προϊόντος, δεν είναι πλέον αποδεκτή.

Παρόλο που ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να αισθάνονται αποθαρρυμένοι από εμπόδια όπως η οικονομική προσβασιμότητα και η δυσπιστία, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες παραμένουν στην πρώτη γραμμή.

Αν και μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατατάσσεται στην 5η θέση μεταξύ των μέτρων που έλαβαν το 2023, σε σχέση με το 2022, οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν τις προσπάθειες τους. Το 45% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα πιστοποίησης για να αποφύγει να κατηγορηθεί για greenwashing τα επόμενα πέντε χρόνια.

Καυτά θέματα

Τα κοινωνικά και πολιτικά κινήματα εξακολουθούν να πυροδοτούν συζητήσεις σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι εκλογές του 2024 σε ΗΠΑ αναμένεται να αυξήσουν περαιτέρω τις εντάσεις.

Η φύση αυτών των θεμάτων είναι συχνά φορτισμένη και διχαστική, οδηγώντας σε ένα προοδευτικά πολωμένο τοπίο.
Είναι δύσκολο να προβλέψουμε πώς θα ανταποκριθούν οι καταναλωτές στις επωνυμίες που παίρνουν θέση σε αυτά τα καυτά θέματα.

Υπό το πρίσμα αυτό, οι ειδικοί συνιστούν στις εταιρείες να προσεγγίζουν αυτά τα ζητήματα προσεκτικά και να παραμείνουν πιστές στο ήθος της επωνυμίας τους.

Αναζήτηση για καλές προσφορές

Ο πληθωρισμός έχει προκαλέσει ανησυχία σε τρεις στους τέσσερις καταναλωτές για την αύξηση των τιμών σε καθημερινά αγαθά. Ωστόσο, εξακολουθούν να αναζητούν τις καλύτερες προσφορές και δεν συμβιβάζονται με αυτό που θέλουν.

Βρίσκουν έξυπνους τρόπους για να βελτιστοποιήσουν τον προϋπολογισμό τους χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα και τα ταξίδια.

Οι εταιρείες, πρέπει να ενισχύσουν τα κίνητρα, να καινοτομήσουν στην τιμολόγηση και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους λαμβάνοντας υπόψη άλλους παράγοντες εκτός από την τιμή.
Σύμφωνα με τους ειδικούς τα προγράμματα αφοσίωσης μπορούν να βοηθήσουν τους τουρίστες να κερδίσουν πόντους για μελλοντικές αγορές, ειδικά σε ξενοδοχεία.
Πολλές επωνυμίες έχουν πρόσφατα ανανεώσει τα προγράμματα αφοσίωσης τους ή σχεδιάζουν να τα αναπτύξουν σημαντικά.

 

The post Euromonitor: Οι καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2024 appeared first on Tourism Today.

Read 125 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us