Παρασκευή, 10 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 04 Ιανουαρίου 2024

«Dry Tripping» η νέα τάση που αναμένεται να απογειωθεί φέτος

«Dry Tripping» η νέα τάση που αναμένεται να απογειωθεί φέτος «Dry Tripping» η νέα τάση που αναμένεται να απογειωθεί φέτος «Dry Tripping» η νέα τάση που αναμένεται να απογειωθεί φέτος
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι περιηγήσεις χωρίς αλκοόλ και τα μενού mocktail σε ξενοδοχεία αποδεικνύουν ότι δεν χρειάζεται το ποτό να συνοδεύει την διασκέδαση.
Εκατομμύρια πότες σε όλο τον κόσμο σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν το ακλοόλ ως μέρος του «Dry January», που εκτείνεται πέρα ​​από την Πρωτοχρονιά, ως «Dry Tripping».

Μόνο το 38% περίπου των νεαρών ενηλίκων είναι τακτικά πότες, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Gallup. Κι αυτό, η τουριστική βιομηχανία έχει αρχίσει να το λαμβάνει υπόψη.

«Δεν είναι πλέον κοινά αποδεκτό ότι χρειάζεται να πίνετε αλκοόλ για να διασκεδάσετε, λέει η Lauren Burnison, ιδιοκτήτρια της βρετανικής εταιρείας ταξιδιών χωρίς αλκοόλ We Love Lucid.

Εχουμε δει μια αύξηση στη ζήτηση για ποτά χωρίς αλκοόλ καθώς και εκδηλώσεις και δραστηριότητες».

  • Ενώ οι baby boomers έχουν ελαφρώς αυξήσει τις συνήθειες τους στο ποτό, μόνο το 42% των Millennials πίνει.
  • Για την Gen Z, το σύνολο είναι ακόμη χαμηλότερο, με μόνο το 21% να πίνει τακτικά.

Τι είναι το dry tripping

Η Hotels.com, προβλέπει ότι το «ξηρό ταξίδι» ή dry tripping θα αναδειχθεί ως σημαντική τάση μεταξύ των παραθεριστών το 2024.
Αυτό θα κάνει τους ταξιδιώτες να αποφεύγουν δραστηριότητες που εστιάζουν στο αλκοόλ, και θα αναζητούν καταλύματα και εστιατόρια που προσφέρουν δημιουργικά μη αλκοολούχα ποτά.

Έρευνα του Expedia Group διαπίστωσε ότι το 50% των ταξιδιωτών ενδιαφέρετε να μείνει σε ένα ξενοδοχείο που προσφέρει εύκολα προσβάσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ, όπως μοκτέιλ ή μη αλκοολούχα μπύρα.

Η παγκόσμια στροφή προς τις επιλογές μη αλκοολούχων ποτών δεν είναι απλώς μια παροδική τάση, αλλά κερδίζει δυναμική παγκοσμίως.

Η έρευνα της Expedia αποκαλύπτει επίσης ότι ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες ανέφερε ότι ο κύριος λόγος για τη μείωση της χρήσης αλκοόλ στις διακοπές είναι να διατηρήσουν τον έλεγχο. Στοχεύουν επίσης στη βελτίωση της συναισθηματικής και σωματικής τους ευεξίας.

Η Γερμανία είναι ο κορυφαίος παραγωγός μη αλκοολούχων ποτών

Η Γερμανία μπορεί να είναι ο κορυφαίος παραγωγός μπύρας στην Ευρώπη, αλλά τώρα δημιουργεί μια νέα παρτίδα πελατών με τη δέσμευση της να δημιουργήσει την καλύτερη μπύρα, κρασί και οινοπνευματώδη ποτά χωρίς και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ στην αγορά. Η χώρα είναι επίσης ο κορυφαίος παραγωγός μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο.

Οι γερμανικοί αμπελώνες παρασκευάζουν κρασιά χωρίς αλκοόλ και ζυθοποιίες όπως η Alpirsbacher Klosterbraeu εξάγουν μη αλκοολούχα μπύρα σε περισσότερες από δώδεκα χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ενώ το ποσοστό των πωλήσεων είναι χαμηλό σε σύγκριση με τα αλκοολούχα προϊόντα τους, δεν υπάρχει αμφιβολία για την αυξανόμενη παγκόσμια όρεξη για αυτές τις νηφάλιες εναλλακτικές λύσεις.

Όσο η αγορά συνεχίζει να αναπτύσσεται, θα προκύψουν νέες σειρές προϊόντων και η τάση του dry tripping στον τουρισμό θα ανθίσει, με την Gen Z να οδηγεί σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής χωρίς αλκοόλ.

The post «Dry Tripping» η νέα τάση που αναμένεται να απογειωθεί φέτος appeared first on Tourism Today.

Read 53 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us