Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 25 Ιανουαρίου 2024

Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια

Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις προοπτικές στα ταξίδια των Αμερικανών το 2024 καθώς και τις πέντε τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία φέτος, αποκαλύπτει μελέτη της Deloitte.

Το μερίδιο για αποδράσεις στο αμερικανικό πορτοφόλι παραμένει σταθερό, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας. Αρκετές μετρήσεις δείχνουν έναν συνεχή ενθουσιασμό για τα ταξίδια.

Επίσης, ενθουσιασμός για δραστηριότητες στον προορισμό, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο διαφορετικές τοποθεσίες και η επιστροφή των baby boomers προσθέτουν στους θετικούς δείκτες για ταξίδια. Η ευελιξία στο χώρο εργασίας φαίνεται έτοιμη να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση.

Μπορεί μια οικονομική ύφεση να αλλάξει τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές;

Οπως υπογραμμίζει η Deloitte “η ταξιδιωτική συχνότητα και ορισμένες απολαύσεις μπορεί να παρουσιάσουν μείωση, αλλά αν οι ομάδες υψηλότερου εισοδήματος είναι σχετικά απομονωμένες από τις οικονομικές αντιδράσεις, τα ταξιδιωτικά προϊόντα ανώτερης κατηγορίας θα έχουν καλύτερη χρονιά από τα οικονομικά προϊόντα.

Πολλοί υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε επιχειρήσεις θα επιδιώξουν μια λεπτή ισορροπία μεταξύ συντηρητικού προϋπολογισμού και στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να υποστηρίξουν τα επαγγελαμτικά ταξίδια”.

Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος ταξίδια

1. Οι προμηθευτές βρίσκουν τρόπους για να βελτιώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία

Τα υψηλά επιτόκια και το αυξημένο κόστος ορισμένων αγαθών μπορεί να καταστήσουν δύσκολη την ανανέωση, πόσο μάλλον την αναβάθμιση, των ξενοδοχείων. Και μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των αεροπορικών εταιρειών προέρχονται από καιρικά φαινόμενα και θέματα προσωπικού που δεν ελέγχονται πλήρως από τις ίδιες.
Παρόλα αυτά, οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις εμπειρίες που προσφέρουν, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.

2. Η εταιρική επιστροφή συνεχίζεται, αλλά τα κέρδη επιβραδύνονται

Ενώ τα ταξίδια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και την υποστήριξη της συνεργασίας των ομάδων παραμένουν το κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία, το κόστος αποτελεί σημαντική ανησυχία.
Εν μέσω αυτών των προσπαθειών για συνετό προϋπολογισμό, οι δαπάνες για εταιρικά ταξίδια στις ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι πιθανό να ξεπεράσουν τελικά την προ της πανδημίας γραμμή εντός του έτους.

3. Περισσότερα ή μεγαλύτερα ταξίδια;

Οι ταξιδιώτες επιλέγουν τη δική τους περιπέτεια. Μία από τις πιο μόνιμες επιπτώσεις της πανδημίας ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η εργασία.
Οι απομακρυσμένες και οι υβριδικές ρυθμίσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και το ποσοστό όσων σχεδιάζουν να εργαστούν στα μεγαλύτερα ταξίδια αναψυχής τους έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Εκτός από την προσθήκη και την παράταση των ταξιδιών, αυτή η συμπεριφορά έχει επίσης αντίκτυπο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών στον τόπο προορισμού.

4. Οι δαπάνες μάρκετινγκ

Οι δαπάνες μάρκετινγκ μετατοπίζονται για να ληφθούν υπόψη οι αλλαγές στις πλατφόρμες και τα δημογραφικά στοιχεία.
Καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει και έχει δείξει συνεχή ανθεκτικότητα στο κόστος, οι δαπάνες μάρκετινγκ του κλάδου έχουν αυξηθεί.
Ωστόσο, θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για πιο στοχευμένο μάρκετινγκ και για τους ταξιδιωτικούς παρόχους να χτίσουν νέες στρατηγικές για ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

5. Gen AI: Πίσω και μπροστά στην σκηνή

Η Gen AI επηρεάζει ήδη τα ταξίδια, με την αποτελεσματικότητα των τηλεφωνικών κέντρων το πιο ευρέως αναφερόμενο όφελος. Φέτος, αναμένετε ότι θα επηρεάσει τον κλάδο με σημαντικούς τρόπους.
Οι πιο ορατές εφαρμογές (νέες επιλογές για ανακάλυψη, αγορές, κρατήσεις) θα τραβήξουν μεγάλο μέρος της προσοχής, αλλά οι λιγότερο ορατές εφαρμογές ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή.
Οι υποσχόμενες περιπτώσεις χρήσης για τους παρόχους ταξιδιών περιλαμβάνουν τη στρατηγική διαφήμισης, το περιεχόμενο μάρκετινγκ και την εξατομίκευση.

Ποσοστό Αμερικανών που χρησιμοποιούν τεχνολογία για να προγραμματίσουν ταξίδια, ανά γενιά

 

 

 

The post Deloitte: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια appeared first on Tourism Today.

Read 59 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us