Την «Εποχή της εμπειρίας του πελάτη» αναδεικνύει η πρόσφατη μελέτη της Collinson ως βασική τάση για τους ταξιδιώτες σε Ασία-Ειρηνικό.
Η έκθεση δείχνει ότι το 76% των καταναλωτών στην Ασία-Ειρηνικό αντιλαμβάνονται τις εμπειρίες που προσφέρουν οι μάρκες και οι εταιρείες εξίσου σημαντικές με τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της.
Καθώς οι καταναλωτές σχηματίζουν το νέο «C-suite», οι προσδοκίες τους εξελίσσονται γρήγορα.
Η εξατομίκευση βασική ανάγκη
Θέλουν οι επωνυμίες να παρέχουν υπερ-εξατομικευμένη επικοινωνία και προσφορές, να προβλέπουν τις ανάγκες τους και είναι πρόθυμοι να δημιουργήσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τις μάρκες από τις οποίες αγοράζουν περισσότερο.
Σε αυτήν την «Εποχή της Εμπειρίας Πελατών», οι ανταμοιβές και τα οφέλη που σχετίζονται με τα ταξίδια έχουν αναδειχθεί ως μια αυξανόμενη ευκαιρία για τις επωνυμίες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών να έχουν καλύτερες εμπορικές αποδόσεις.
Οι καταναλωτές στην Ινδία έχουν κατατάξει τις τρεις κορυφαίες ανταμοιβές και οφέλη που σχετίζονται με ταξίδια:
- Πρόσβαση σε ξενοδοχεία αεροδρομίων.
- Σαλόνια αεροδρομίου.
- Πάρκινγκ αεροδρομίου.
- Χρήση καρτών με ανταμοιβές.
Σύμφωνα με την έκθεση, τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στην Ασία-Ειρηνικό είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες πληρωμής τους για έξοδα ταξιδιού εάν οι κάρτες προσφέρουν ανταμοιβές ή οφέλη που σχετίζονται με ταξίδια.
Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα εμφανής στους καταναλωτές από τη Μαλαισία (84%), την Ινδία (83%), το Βιετνάμ (82%), την Ταϊλάνδη (81%), την ηπειρωτική Κίνα και την ΕΔΠ Χονγκ Κονγκ (και οι δύο 80%).
Αναφέρεται επίσης ότι οι καταναλωτές από την Ινδία (83%), το Βιετνάμ (82%), την ΕΔΠ Χονγκ Κονγκ (81%), τη Μαλαισία (81%) και την Κίνα (79%) είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κάρτες πληρωμής με ταξιδιωτικές ανταμοιβές ή προνόμια για καθημερινά έξοδα.
The post Collinson : Τι αποκαλύπτει για τα ταξίδια σε Ασία-Ειρηνικό appeared first on Tourism Today.