Πέμπτη, 02 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 18 Φεβρουαρίου 2024

Agoda: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια

Agoda: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια Agoda: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια Agoda: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια
Rate this item
(0 votes)

Μια εξαιρετική χρονιά για ταξίδια προβλέπει ότι θα είναι η φετινή ο Omri Morgenshtern, Διευθύνων Σύμβουλος της ψηφιακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, μιλώντας στο ASEAN Tourism Forum 2024 (ATF).

Παράλληλα, σημείωσε ότι η νέα χρονιά ξεκίνησε με ενθουσιασμό, καθώς βασίζεται στη δυναμική από το 2023 με τον τουρισμό να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην ατζέντα.

Το 2023 αποδείχθηκε μια καλή χρονιά για τον ταξιδιωτικό κλάδο, με την πιο αξιοσημείωτη ανάπτυξη να σημειώνεται στην Ασία, όπου η Agoda είναι εδραιωμένη.

Ο Omri Morgenshtern είναι ακόμη πιο αισιόδοξος για το 2024, με τις αγορές να πρωτοστατούν σε τουριστικές εκστρατείες φέτος και οι τουρίστες να εκμεταλλεύονται πλήρως τις καινοτόμες τεχνολογίες και τους λιγότερους ταξιδιωτικούς περιορισμούς.

1. Τα ταξίδια χωρίς βίζα επιταχύνουν

Ο τουρισμός βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην ατζέντα για πολλές δημοφιλείς και αναδυόμενες αγορές και αυτό οδήγησε σε ένα πρόσφατο κύμα ταξιδίων χωρίς βίζα. Τούτο θα μειώσει περαιτέρω τις τριβές στα ταξίδια και θα επιτρέψει στους προορισμούς να διαφοροποιήσουν τις αγορές προέλευσης σε μια προσπάθεια να τονώσουν την εισερχόμενη κίνηση.

Οι χαλαρές απαιτήσεις βίζας, όπως οι Ινδοί ταξιδιώτες που απολαμβάνουν πρόσβαση χωρίς βίζα σε προορισμούς όπως η Ταϊλάνδη, η Σρι Λάνκα και η Μαλαισία, θα οδηγήσουν σε άλλες αγορές που θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

2. Περισσότερη ώθηση για συνδεδεμένες ταξιδιωτικές κρατήσεις

Οι πάροχοι ταξιδίων θα συνεχίσουν να απλοποιούν τις κρατήσεις αναζητώντας τρόπους απρόσκοπτης ενσωμάτωσης πτήσεων, ξενοδοχείων, εμπειριών και δραστηριοτήτων. Συγκεκριμένα, 3 στους 4 ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για εκδρομές, δραστηριότητες και αξιοθέατα εντός μιας εβδομάδας από την ημερομηνία άφιξής τους.

3. Μεγαλύτερη βοήθεια από την τεχνητή νοημοσύνη

Στην Agoda, η ομάδα αγκάλιασε την εξέλιξη έναντι της επανάστασης, χρησιμοποιώντας το GenAI για να αυξήσει την απόδοση της ομάδας τους σε όλους τους τομείς της επιχείρησης.

Προβλέπει ότι το 2024, η τεχνητή νοημοσύνη θα συνεχίσει να είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Θεωρεί τις βραχυπρόθεσμες έως μεσοπρόθεσμες εξελίξεις στον τομέα αυτό ως τις πιο συναρπαστικές.

4. Περαιτέρω άνοδος των προγραμμάτων αφοσίωσης B2B

Τα προγράμματα αφοσίωσης B2B θα κάνουν εντονότερη την παρουσία τους στα ταξίδια το 2024 και θα παίξουν ρόλο στην ανάπτυξη της εν λόγω κατηγορίας, με το 69% των ταξιδιωτών να ενδιαφέρεται να κερδίσει ανταμοιβές για υπηρεσίες ευεξίας και τα δύο τρίτα να θέλουν να κερδίσουν ανταμοιβές για βιώσιμες πρακτικές.

5. Το ταξιδιωτικό fintech αφήνει το στίγμα του

Η διασταύρωση του fintech και των ταξιδίων αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ενώ εξερευνούν τον κόσμο. Οι λύσεις fintech επιτρέπουν ολοένα και πιο απρόσκοπτες πληρωμές για τους ταξιδιώτες, ειδικά στη διασυνοριακή ταξιδιωτική αλληλεπίδραση με επιλογές πληρωμής εσωτερικού και τον πολλαπλασιασμό των πληρωμών QR.

Ο όρος  fintech καλύπτει κάθε είδος χρηματοοικονομικής καινοτομίας που βασίζεται στην πρόοδο της τεχνολογίας και μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, νέες εφαρμογές, διαδικασίες ή νέα προϊόντα.

The post Agoda: Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν φέτος τα ταξίδια appeared first on Tourism Today.

Read 126 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us