Τετάρτη, 01 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 03 Απριλίου 2024

Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν φέτος

Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν φέτος Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν φέτος Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν φέτος
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις μεγάλες ταξιδιωτικές τάσεις που θα επικρατήσουν το 2024 -τόσο στον προγραμματισμό όσο και στις κρατήσεις- αποκαλύπτει έρευνα της Crimtan.

Οι τουριστικοί πράκτορες που θέλουν να αυξήσουν τις κρατήσεις, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζουν τις επερχόμενες και τρέχουσες τάσεις στα ταξίδια. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουν καμπάνιες με εξαιρετικά στοχευμένες και σχετικές διαφημίσεις που θα προσελκύουν άτομα που αναζητούν διακοπές.

1. Αύξηση σε αυτοματοποιημένες κρατήσεις

Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της αυξανόμενης εξάρτησης μας από την τεχνολογία, μία από τις μεγαλύτερες τάσεις που προβλέπονται στα ταξίδια για το 2024 είναι οι αυτοματοποιημένες κρατήσεις (διαδικτυακές και εφαρμογές).
Οι αυτοματοποιημένες κρατήσεις αναμένεται να δουν θεαματική ανάπτυξη τα επόμενα δύο χρόνια.

2. Πιο γρήγορες κρατήσεις μέσω κινητού

Εκτός από την αύξηση των αυτοματοποιημένων κρατήσεων έρχεται η μεγαλύτερη χρήση κινητών τηλεφώνων. Υπολογίζεται ότι το 70% χρησιμοποιεί τα smartphones για να κλείσει τις διακοπές του, άμεσα. Το 72% των κρατήσεων μέσω κινητού πραγματοποιούνται εντός δύο ημερών από την αναζήτηση σε Google.

3. Περισσότερη εξατομίκευση

Διασφαλείστε ότι οι αλληλεπιδράσεις πελατών με την επωνυμία σας είναι εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες, όσο το δυνατόν περισσότερο, στα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και την εμπειρία τους.
Από αθλητικές εκδηλώσεις για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, διαλείμματα σκι για τους λάτρεις των χειμερινών σπορ και πεζοπορίες και σαφάρι για όσους αναζητούν την περιπέτεια.

Είναι επίσης σημαντικό οι διαφημίσεις σας να αναγνωρίζουν τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις των πελατών σας μαζί σας. Επομένως, εάν έχουν δει διακοπές, τους εμφανίζονται διαφημίσεις με ημερομηνίες και τιμές για τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Ή αν έχουν ήδη κάνει κράτηση, τους εμφανίζονται διαφημίσεις για ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα ή ασφάλιση για αυτόν τον προορισμό.

4. Μεγαλύτερα bleisure ταξίδια

Τα bleisure ταξίδια είναι η ασαφής γραμμή μεταξύ ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους και αναψυχής. Βασικά περιλαμβάνει την επέκταση ή το συνδυασμό ενός ταξιδιού εργασίας με ταξίδι αναψυχής με φίλους και οικογένεια.

Αρχισαν να αυξάνονται σε δημοτικότητα το 2023, καθώς τα lockdowns υποχώρησαν και έχουν γίνει τόσο δημοφιλή που προβλέπεται να αντικαταστήσουν τα επαγγελματικά ταξίδια, με πάνω από το 89% των ανθρώπων να σχεδιάζει να προσθέσει προσωπικό χρόνο διακοπών στα εταιρικά ταξίδια.

5. Αύξηση του βιώσιμου τουρισμού

Με τα ταξίδια να μπαίνουν στο μικροσκόπιο όσον αφορά τις περιβαλλοντικές ζημιές, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Το 69% αναζήτησε βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές το 2023 και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η τάση αυτή θα επιβραδυνθεί, τα επόμενα χρόνια.

6. Περισσότερα μετασχηματιστικά ταξίδια

Μια τάση που εξακολουθεί να είναι δημοφιλής είναι οι αποδράσεις wellness ή τα μεταμορφωτικά ταξίδια. Πολλοί ταξιδιώτες σήμερα δεν θέλουν να επιστρέψουν από τις διακοπές τους λιγότερο γυμνασμένοι και υγιείς από ό,τι όταν έφυγαν. Θέλουν να επιστρέψουν ως μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Υπάρχει μια αυξανόμενη τάση για αναζήτηση διακοπών και ταξιδιών που συνδυάζουν εμπειρίες που ενισχύουν την υγεία και την ευεξία, ακόμη και τις γνώσεις. Ανάμεσα τους είναι οι διακοπές στα καταφύγια γιόγκα ή διαλογισμού, τα πολιτιστικά ταξίδια, οι εξερευνήσεις και η γαστρονομία.

Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις προωθούν τον τέλειο προορισμό

Οι παραπάνω τάσεις, δείχνουν ότι οι άνθρωποι ταξιδεύουν για διάφορους λόγους και με πολύ διαφορετικές προσδοκίες για το τι κάνει “τέλεια” μία απόδραση.
Ως αποτέλεσμα, οι ημέρες των γενικών, στατικών διαφημίσεων που προωθούν ένα ενιαίο μέγεθος διακοπών που ταιριάζει σε όλους, έχουν τελειώσει.

Στη σημερινή πιο εξελιγμένη τουριστική αγορά τα πρακτορεία πρέπει να είναι σε θέση να απευθυνθούν σε πολλούς διαφορετικούς τύπους ταξιδιωτών ταυτόχρονα. Και αυτό σημαίνει πρόσβαση στα σωστά δεδομένα, καθώς και τη δυνατότητα άμεσης δημιουργίας διαφημίσεων που να ανταποκρίνονται στον προορισμό και στον τύπο των διακοπών που αναζητούν οι ταξιδιώτες.

 

The post Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα επικρατήσουν φέτος appeared first on Tourism Today.

Read 39 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us